24.998
netweters
|
153.781
antwoorden
|
20.856
vragen
|
Ik wil dus vragen of play sports werkt op de nieuwe tv box. Het lukt me niet om dit te activeren.
Titel gewijzigd door DeMMi (mod) | Vorige titel: Play sports nieuwe tv box
Inhoud gewijzigd door DeMMi (mod) | Reden: Post was leeg, inhoud uit reactie van topicstarter toegevoegd en reactie verwijderd
Play Sports hoort wel te werken op de nieuwe TV-box! Kan je ons misschien wat meer vertellen over wat er dan juist fout loopt? Dan kunnen onze leden met je meedenken over wat je nog kan proberen. Zie je bijvoorbeeld een foutmelding op de Play Sports-zenders? Ik denk wel dat je hiervoor misschien beter eens contact opneemt met onze klantendienst. Dat kan je telefonisch doen via het nummer 015 66 66 66 of via WhatsApp: https://www2.telenet.be/residential/nl/contact/mytelenet-help/chat-via-whatsapp. Hopelijk kan het alleszins snel opgelost worden!
Ik krijg de melding:
Ja, het blijft de boodschap geven:
Je TV-shop is er snel weer
We zijn de TV-shop aan het updaten voor je. Zo kan je in de toekomst nog makkelijker streamingdiensten bestellen of aanpassen.
Wil je toch nu iets aanpassen? Dan kan je ons bellen of whatsappen op
015 66 66 66
Je TV-shop is er snel weer
We zijn de TV-shop aan het updaten voor je. Zo kan je in de toekomst nog makkelijker streamingdiensten bestellen of aanpassen.
Wil je toch nu iets aanpassen? Dan kan je ons bellen of whatsappen op
015 66 66 66
Trek eens de stroom stekker eens 5 min uit van de modem en de tv box
En laat rustig opstarten