41779
netweters
|
18305
gesprekken
|
19786
vragen
|
Beste,
Bij het toestelbeheer gaat er toch iets mis.
Via telenet.be krijg je het volgende te zien, en via de app staat er dat binnen 5 dagen dit mogelijk is (maar dit blijft morgen ook op 5 dagen staan).
Is dit al een gekend probleem?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Er zijn inderdaad nog problemen met toestelbeheer. Als je een toestel zou willen laten verwijderen, kan je dit aan de klantenservice vragen en dan verwijderen ze alle geregistreerde toestellen (ook diegene met een "wachttijd om te verwijderen").
OK, top! Ze zouden beter een "gekende problemen" pagina oprichten, zou duidelijker zijn uiteraard.
Merci voor het antwoord! 🙂
@Benjaminc schreef:OK, top! Ze zouden beter een "gekende problemen" pagina oprichten, zou duidelijker zijn uiteraard.
Ik heb dit geprobeerd met deze 2 pagina's:
- Telenet TV-app: stand van zaken
- Telenet TV-box: stand van zaken
Hier hebben andere gebruikers ook hun problemen onder gezet, dus u zou dat ook kunnen doen.
@Benjaminc, wat @m-jan20 aangeeft klopt. Dit wordt nog volop onderzocht, men werkt aan een oplossing. Bedankt voor je melding en voorbeeld!