Beantwoorden
StevenDM
Experienced Weetjeslezer
Berichten: 1
En we zijn vertrokken! Hi there!

Profiel geblokkeerd op Telenet TV app

Hoi, recent terug bij telenet gekomen. 

Heb vroeger de Yelo tv app gebruikt, en werkte heel goed.

Nu hebben we 2 tv boxen, en zou graag de Telenet TV app willen gebruiken om dan op verlof te kunnen casten naar m'n chrome cast...

Maar na talloze keren proberen, blijkt dat 'mijn profiel geblokkeerd is' bij het aanmelden van de app...

Zowel op pc, als tablet, als smartphone...

 

Heb al wat zitten rondneuzen, maar blijkbaar nog geen oplossing tegengekomen...

Alsook heb ik al wattsapp, messenger naar telenet gestuurd met het probleem, maar snelheid is het oplossen is precies verdwenen sinds vroeger? Of ben ik verkeerd?

 

Resetten van modem en dergelijke, verwijderen en herinstal van app, alsook nieuwe login maken werkt aan geen kanten dus 🙂

Lijkt me eerder dan een 'aanvink' probleempje bij telenet zelf?

Al de rest werkt prima, tv, internet, wifi... (heb dan ook zelfinstallatie gedaan, wegens niet onhandig te zijn ;-))

 

Iemand nog ideeën of eventuele oplossing? (heb al enkele keren proberen bellen, maar duurt ellenlang tot er iemand aan de lijn komt, en heb ondertussen ook nog wel andere dingen te doen natuurlijk :-))

 

Thnx alvast!

 

Titel gewijzigd door NV1(mod) | Vorige titel: TV app

0 Likes
1 reactie
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5863
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Profiel geblokkeerd op Telenet TV app

@StevenDM 

Dit is iets wat de achterliggende technische dienst dient op te lossen daar kunnen wij niks aan doen. Persoonlijk heb ik dat al voorgehad en heb dan via Meesenger bericht gedaan en dat was niet lang erna opgelost doormiddel van een dossier. Heb niet langer dan een dag gewacht dus het ligt er aan hoe druk het is met de dossiers. 

 

Hier is nog al een topic geweest met hetzelfde probleem en heeft het ook zo opgelost dus advies is blijven vragen en of sturen. Achterliggend dient het opgelost te worden hier kunnen wij niks aan doen en zelf kan je er ook niks aan doen. Dit ligt aan het feit dat er op je proefiel iets niet correct is. Bij mij was het dat mijn email adres op Telenet Tv vervallen was dus kan zijn dat het bij jou ook het geval is.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes