Beantwoorden
Bolletje
Professional Veelweter
Berichten: 378
Opgeruimd staat netjes! De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-)

SCrollen door opnames

Soms kan ik niet door mijn opnames scrollen.
Ik kan naar het menu en de opnames gaan, maar naar beneden gaan om een opname te kiezen lukt niet altijd. Hij blijft op de eerste opname staan
Naar rechts gaan om een opname te wissen, lukt wel.
Probleem ligt dus niet aan de batterijen.
Door de TV Gids scrollen gaat wel steeds.
Na het uit en aanzetten van de box is het verholpen, maar steeds maar voor enkele dagen.
Iemand enig idee (voor ik naar Telenet bel)

0 Likes
4 reacties
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5296
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

SCrollen door opnames

gegeugen die vol geraakt misschien van de box door teveel in de menu's te gaan bv.

hier nooit dit probleem gehad, of de opnames die niet direct gevonden word door te traag internet soms.

kan vanalles zijn hé.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Ex-Netweter
 

SCrollen door opnames

Duidelijk software waar er bij jouw een foutje is ingeslopen en dit maar tijdelijk opgelost raakt door te herstarten.

Ik moet zeggen dat ik het ook al heb voorgehad hoor. Maar dan een paar seconden later werkt het wel weer.

Maar als je echt niet kan scrollen. Ik zou gewoon naar een telenet center gaan en de box omwisselen voor een nieuwe.

0 Likes
IvIozey
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
It's your third party! It's your second party! De kop is eraf! It's your first party!

SCrollen door opnames

Zelfde probleem hier.

Het doet zich voor zowel in de lijst 'Alle Titels' onder 'Opgenomen', als onder 'Alle titels' onder 'Geplande Opnames'. Met de D-Pad op de afstandsbediening kan je hieronder niet naar boven of onder gaan, maar wel links of rechts. 

 

Oplossing of bugfix zou geweldig zijn!

0 Likes
Bolletje
Professional Veelweter
Berichten: 378
Opgeruimd staat netjes! De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-)

SCrollen door opnames

@IvIozey 
Het enige dat (voorlopig) helpt is de box achteraan uit en aan zetten.
Telenet heeft er ook geen verklaring voor

0 Likes