24770
netweters
|
152555
antwoorden
|
20720
vragen
|
allen,
nu heb ik net gelezen dat de nieuwe decoder eraan komt via https://datanews.knack.be/ict/nieuws/nieuwe-telenet-decoder-heeft-netflix-en-spraakbesturing/article...
en tot mijn grote verbazing lees ik onderstaande
De decoder werd de afgelopen maanden bij zo'n 20.000 klanten getest en wordt nu gradueel uitgerold. In eerste instantie krijgen nieuwe tv-klanten een exemplaar. """"""Bestaande klanten"""""" kunnen voor een éénmalige logistieke kost van """""35 euro""""" een exemplaar aanvragen.
Klopt als een bus.
Je kan je huidige digicorder(s) omruien voor een éénmalige bijdrage van 35 euro.
Of je kan de digicorder gewoon blijven gebruiken.
Je bent tot niets verplicht.
Allé, jawel. Tot het betalen van de kost als je wilt overstappen 🙂
Ah ja, het zijn geen digicorders meer.
Ze noemen het de Tv-Box
dus de jarenlange klanten mogen opdraaien voor de kosten om een nieuwe decoder te mogen ontvangen.
waar zit de logica soms van Telenet
dus ik laat me dan best afsluiten van telenet
en dag nadien als nieuwe klant en dan ""krijg ik ook een nieuwe decoder)
klopt, heb mijn box gehaald vorige week. 35€ logistieke kost betaald en we hebben nieuw speelgoed 🙂
probeer eens naar de garage te gaan om je auto gratis te vervangen naar het nieuwe model 🙂 Denk dat je daar ook een kost hebt als je dit wil doen. Je kan wachten en tot ze de oudere toestellen vervangen. Maar nu betaal je en dat lijkt me logisch.
ik zou eerder denken aan de trouwe jarenlange klanten dat ze eens de moeite doen en dankbaarheid tonen om klant te willen zijn, want de dienst telenet is niet meer wat het is geweest en veel mensen gaan naar een andere provider omwille van zo een toestanden.
nieuwe krijgen alles gratis en meer maar de trouwe klant blijft in de kou staan.
Je vind het niet serieus dat je 35€ moet betalen als oude klant. Wat dan te denken van de oude klanten met dig tv die zelfs niet kunnen betalen omdat hun huidig abonnement een gebruik van de tv-box onmogelijk maakt? (Geen internet)
Groeten
wtf
ga ergens anders reclame maken man
???
hoe bedoel je
oude klanten met dig tv die zelfs niet kunnen betale
ik snap het niet hoor
Wat ik bedoel is dat dig tv klanten van Telenet zonder internet en die zijn er toch wel, zelfs als ze willen, geen tv-box kunnen nemen. De tv-box gebruikt voor bijna alles internet. Deze klanten zijn dus gedwongen om verder te doen met de digicorder.
Groeten
oei dat wist ik niet
dat is ook niet alles dan
of zeworden verplicht om internet te nemen of ze blijven bij de oude tot wanneer deze het begeeft en dan verplicht worden of naar andere provider gaan?
@stevenm1 schreef:dus ik laat me dan best afsluiten van telenet
en dag nadien als nieuwe klant en dan ""krijg ik ook een nieuwe decoder)
Niet twijfelen, gewoon doen! (-;