24828
netweters
|
153038
antwoorden
|
20763
vragen
|
Ik ben vandaag 2 TV-Boxen gaan afhalen.
De eerste werkte meteen. De tweede geeft foutmelding CS1010.
Op de klantendienst zei de ene medewerker dat hij een dossier ging openen.
Toen ik na een paar uur terug belde zei een andere medewerker dat dit normaal was en dat er slechts 1 activatie per dag kan gebeuren. Dat ik dus een dag moet wachten.
Klopt dit? Lijkt me vreemd.
PS: in het Telenet center had men ook moeite om de tweede box te activeren, en zei men dat ik wellicht ging moeten bellen naar 015/666666.
Op de bevestigingsmail staan er wel 2 vermeld.
@Steven-E de mijn 2 werden dezelfde dag geactiveerd weliswaar foutief, maar ik kon kijken op beide boxen op dezelfde dag😉
@Steven-E, dat is niet correct.
Het is zeker mogelijk om 2 TV-boxen op dezelfde dag te activeren, maar het kan wel zijn dat er door bepaalde activatie problemen slechts één box erdoor geraakt. Of dat er bijvoorbeeld orders of processen in de systemen vast hangen en manueel opgelost moeten worden.
In orde nu na nog eens bellen naar 015/666666.
Conclusie is toch dat niet elke medewerker dezelfde info heeft en/of meegeeft.
- de ene opent een dossier = ok
- de tweede geeft verkeerde info = nok
- de derde activeert mijn box instant = dik ok 😉