24753
netweters
|
152360
antwoorden
|
20693
vragen
|
softwareupdate 4.14 gekregen,precies niet veel beter als 4.13...
@Suzy ik had gemerkt dat de rode pijltjes weg waren, en dan de nieuwe update opgemerkt, heb door het goede weer nog ni veel geprobeerd, maar kan wel zeggen dat hij veel vlotter is met scrollen tussen de posten.
Jos
@fieldoxide, volgens mij is omruilen van de TV-box ook geen oplossing voor je. Het lijkt misschien niet zo, maar er zijn effectief TV-box klanten die hetzelfde ervaren als jij. Het Netflix probleem werd in de nieuwe update (4.14) ook als een gekend probleem bestempeld waaraan men bij Telenet nog steeds aan het werken is.
@Suzy Bedankt voor de feedback. Dan wachten we verder af en hopen op een snelle oplossing.
@Suzy Ging vandaag niet de tweede uitrol van software versie 4.14 van start?
Ik heb net even gekeken op de tv box maar deze staat bij mij nog op versie 4.13.
Bij mij hier net hetzelfde nog geen update 4.14
@fieldoxide, yes normaal wel. Ik vraag het sowieso eens na!
Kan je even bevestigen of jouw TV-box zeker niet in eco-start stond?
Mijn box ook in normale stand nog steeds geen update
Mijn box ook in normale start nog steeds geen update 4.14
Hier ook ni....
Vannacht 1 van de box ge-update, de andere box nog altijd 4.13
Vanmorgen even gekeken en blijkbaar is vannacht de update naar versie 4.14 uitgevoerd.
yep 4.14 is binnen gekomen vannacht alles werkt prima
Hier ook binnen
Alright, uit de verschillende reacties kan ik afleiden dat de meeste de nieuwe update (4.14) ondertussen wel gehad hebben. Top!
@Ex-Netweter, bij jou weet ik dat de 2de TV-box in het verleden steeds enkele dagen langer nodig had om de nieuwe update binnen te halen. Was het niet zo dat dit de TV-box was die via WiFi was verbonden?