24755
netweters
|
152390
antwoorden
|
20698
vragen
|
softwareupdate 4.14 gekregen,precies niet veel beter als 4.13...
Kan je hier iets meer over vertellen?
Zonder meer uitleg heeft echt niemand hier iets aan....
@smedtje1981 schreef:softwareupdate 4.14 gekregen,precies niet veel beter als 4.13...
Zou kunnen, bij mij werkt het niet meer en schakelt de box zichzelf uit😏
Reset en modem herstarten helpt alvast niet...
Al een geluk dat het speciale telefoonnummer voor de testers nog actief is🙈
@Ex-Netweter schreef:@Jan14 @Wheng ik snap niet waarom ze een mail rondsturen dat het speciale nr 015 33 44 88 niet meer mag gebruikt worden en dan toch nog actief blijven, ze moeten wel duidelijk zijn.
Jos
@Ex-Netweter
Was ironisch bedoeld Jos.
Punt is eerder dat ze het nummer afsluiten, terwijl het totaal nog niet op punt staat.
Net contact gehad met helpdesk, box is blijkbaar “stuk” owv nieuwe update en box moet vervangen worden.
Bij mij nog 4.13...
@Ex-Netweter Hier ook nog steeds versie 4.13
@Suzy Is er al sprake van een nieuwe softwareversie?
@fieldoxide, klopt! Gisteren is de update bij een deel van de TV-box klanten geïnstalleerd. Ik was nog aan het wachten op de volledige lijst van de wijzigingen in 4.14 om een post te schrijven. Die heb ik deze ochtend ontvangen.
Bij deze staat er een overzicht van de verbeteringen in 4.14 op De Netweters.
@Ex-Netweter@Suzy Ik ben net door de releasenotes gegaan van de nieuwe software versie.
Spijtig om te moeten lezen dat het Netflix probleem nog steeds niet opgelost is.
Laat dit tot hier toe nu het enige probleem zijn op mijn tv box.
@fieldoxide, vond het ook jammer dat dit issue nog niet opgelost kon worden in deze release. Zelf heb ik er gelukkig geen problemen mee, maar kan me voorstellen dat je uitkijkt naar een oplossing hiervoor!
@Suzy Zou een omruiling van de tv box eventueel de oplossing kunnen zijn?
Ik vraag je dat aangezien veel mensen dit probleem niet ondervinden op hun tv box.
Kan je dit eventueel eens vragen en mij laten weten wat hun antwoord was?
Alvast bedankt.
@Suzy schreef:@fieldoxide, vond het ook jammer dat dit issue nog niet opgelost kon worden in deze release. Zelf heb ik er gelukkig geen problemen mee, maar kan me voorstellen dat je uitkijkt naar een oplossing hiervoor!
Hier nog update 4.13, dus nog geen ervaringen met de nieuwe update, maar ook hier geeft Netflix geen problemen. Zag wel dat bij de opnamelijst verschillende logo's van tv-zenders verdwenen zijn (maar was ook enkele dagen voordat box van versie 4.12 naar 4.13 ging, dus lijkt me iets dat komt kort voor een update).
Wij hebben update 4.14 gekregen.
Ik merk nog niets speciaals op in positieve of negatieve zin.
Er zijn nog steeds 2 zaken die ik erg mis:
- 2 x vooruit spoelen MET geluid.
- automatisch zappen bij een herinnering.
Maar één ding is voor mij zeer duidelijk: ik wil niet terug naar de digicorder!
oa geen geluid bij vooruitspoelen,(kijk graag series op x2),met stemcommando ''tv uit'' blijft je tekst erop staan bij het opnieuw inschakelen van tv,kortom dezelfde problemen als bij 4.13..