24753
netweters
|
152372
antwoorden
|
20696
vragen
|
@Suzy Aflevering 5 van de scandinavische serie State of Happiness heeft van bij de start periodes van geluidsonderbrekingen, wat het onmogelijk maakt om deze aflevering te bekijken. Ook aflevering 4 had hier al af en toe last van, maar bij aflevering 5 gaat het helemaal mis. Kan dit dringend aan iemand doorgegeven worden om dit te verhelpen ? Ik veronderstel dat dit niet enkel bij mij is ? 😉
@Carat fouten moet u melden bij telenet 015 66 66 66 en dossier laten opmaken.
Jos
Jammer dat dit niet meer via deze weg kan, bellen is zo ... nineties ... 🙂
Jonge mensen hebben blijkbaar schrik van persoonlijk contact. Maar je kan het ook via FB enzo hoor. Trouwens we kunnen hier enkel elkaar helpen met problemen die niet rechtstreeks Telenet gerelateerd zijn maar niet met fouten die duidelijk bij Telenet liggen. Al kunnen we langs Netweters om wel enige druk leggen voor dingen die niet direct opgelost raken.
@Carat, bellen kan zeker. Maar voor problemen met bepaalde content (films of series) in de TV-theek is het zelfs beter om het te melden bij mijn collega's van Social via Facebook of Twitter. Zij kunnen dit soort problemen direct door te geven aan de juiste afdeling, om het zo snel mogelijk opgelost te krijgen.
En dat is toch al wat minder nineties.
@Carat schreef:@igvfer heel erg bedankt voor het compliment, ik ben al de vijftig voorbij ...
![]()
![]()
Graag gedaan ....en blijkbaar al besmet met de huidige trend/virus van schrik voor directe communicatie. En dan zeggen ze nog dat we als "Oudere" (straks moet ik mij ook verontschuldigen zoals die journaliste) niet meer openstaan voor nieuwe trends en veranderingen in de goede of slechte zin.
Ik ben ook al heel lang de 50 gepasseerd hoor