24757
netweters
|
152464
antwoorden
|
20709
vragen
|
Uit mijn tv box komt een zoemend geluid, toen ik gisteren zat te lezen was het zeer storend. Heeft iemand dit nog?
Luc
Opgelost! Ga naar oplossing.
@Primski ik niet maar mijn kameraad heeft het wel, dus u bent niet alleen.
meld dit anders op nr 015 33 44 88.
Jos
Ja inderdaad
@Primski, eens even nagevraagd en dit is nog maar heel weinig gemeld. Men heeft me 2 mogelijke oorzaken meegegeven: meer warmte op de plaats waar de TV-box staat (aan een chauffage bv.), stof/haar in het ventilatierooster. Staat je toestel toevallig kort bij een verwarmingsinstallatie?
neen staat niet bij een verwarming, staat in een tv meubel onder de tv, maar heeft genoeg koeling. Er staat wel een luidspreker van de receiver naast. Zou deze voor problemen kunnen zorgen?
@Suzy heb even heb gebeld met remco het is bij stand bay, op de rest kan ik met zekerheid zeggen geen cv in de buurt geen ventilator of zo, en hij had het van de eerste dag, daarom is hij bij mij komen horen, hier hoort ge niets en zelfs die van mij staat 50 cm van de cv, dus dat kan niet de reden zijn, ge moet het geluid eigenlijk vergelijken met een versleten versterker uit de jaren stilekes.
Jos
Vandaag gebeld met de helpdesk. Ze sturen volgende week een technieker langs. Ze hadden dit probleem nog niet gehoord. Afwachten!
Hoe luid klinkt dat dan? Ik heb dat ook een licht gezoom gehoord. Niet dat echt stoorde, maar het viel me op als ik alleen was in de kamer.
Ik merkte dat de eerste dagen: een licht gezoom in tegenstelling met de vorige digicorder.
Mogelijk ben ik het intussen gewoon. Heel misschien is dat geluid er uitsluitend in het begin.
Ik ga er ook nog eens op letten. En ik ben benieuwd wat de technieker ervan zegt.
vriendelijke groeten,
@Primski@ schreef:Uit mijn tv box komt een zoemend geluid, toen ik gisteren zat te lezen was het zeer storend. Heeft iemand dit nog?
Luc
De technieker is langs geweest en heeft de box gewisseld. Geen gezoem meer!
@debruynba@ schreef:Hoe luid klinkt dat dan? Ik heb dat ook een licht gezoom gehoord. Niet dat echt stoorde, maar het viel me op als ik alleen was in de kamer.
Ik merkte dat de eerste dagen: een licht gezoom in tegenstelling met de vorige digicorder.
Mogelijk ben ik het intussen gewoon. Heel misschien is dat geluid er uitsluitend in het begin.
Ik ga er ook nog eens op letten. En ik ben benieuwd wat de technieker ervan zegt.
vriendelijke groeten,
@Primski@ schreef:Uit mijn tv box komt een zoemend geluid, toen ik gisteren zat te lezen was het zeer storend. Heeft iemand dit nog?
Luc
Vanaf vandaag ook een tester van de box, ik had me hier al wat ingelezen en op het gezoem gelet. Ik vond dat ik op begin gezoem dat storend was. maar ondertussen is dit weg. Enkel als ik mijn oor er bijna op leg hoor ik iets zoemen.