24756
netweters
|
152400
antwoorden
|
20699
vragen
|
Streamz werkt niet via tv box maar wel via Streamz app
Inhoud gewijzigd door Lieselotte (mod) | Reden: Geen inhoud
Opgelost! Ga naar oplossing.
@ArmandoCortez Als je een abonnement via de site van streamz of via de app hebt genomen werkt die NIET op de tv box, is enkel als je een abbo via Telenet zelf neemt dat die op de Telenet box werkt en de app.
Streamz werd via Mijn Telenet aangevraagd, een kleine maand geleden. Wekelijks bel ik , ter opvolging. Vorige week was het antwoord van Telenet dat het aan mijn tv box ligten dat ze die van oo afstand zouden updaten. Grappig want in de telenet app werkt Streamz ook niet. Dus vandaag bel ik wellicht nogeens want ondertussen is er nog niets veranderd. Ik kan in Streamz rechtstreeks via hun app dus het enige dat ontbreekt is het openen vqn het deurtje op de telenet structuur. Dat zou toch niet zo moeilijk mogen zijn ?
Abonnement Telenet. Ze houden mij al een maand aan het lijntje 🙃
Het probleem is gekend zou met oude profiel te maken hebben
Zal wel in orde komen je moet gewoon een creditnota van te veel betaalde abo van streamz vragen
Voor een probleem dat gekend is hebben ze mij wel twee maand en 7 telefoontjes aan het lijntje gehouden beste Luc55. Na achtereenvolgens te hebben te horen gekregen dat het aan mijn tvbox lag, dat een deel van de definitie was blijven hangen, datze het probleemzagen en dat ze het al gezien hadden moeten hebben van de eerste keer etc etc zou ik na weer een belofte om de achterliggende dienst te contacteren een sms ontvangen als het opgelost was. Dat gesprek dateert van twee weken geleden. Daarstraks wou ik het nieuws oproepen maar liep vast op een technisch probleem. Daarna constateerde ik dat mijn persoonlijk profiel niet meer werkte en na de specialistentruuk (je weet wel) moest ik terug een profiel maken. Daarna kon ik het nieuws kijken en werkt mijn Streamz EINDELIJK terug via de telenet app en tvbox. Ik wacht nog op de sms nu maar hou alvast mijn adem niet in want ik denk dat die sms op sint juttemis pas komt, wanneer Pasen en Pinsteren op dezelfde dag vallen. Uiteraard vraag ik mij af of ik niet gewoon mijn profiel had moeten verwijderen en opnieuw aanmaken om het probleem op te lossen…maar als dat volstond hadden ze mij dat wel laten weten, toch 🙃. Met vriendelijke groeten, Armando
Waarom dat nog altijd zo lang duurt weet niemand wat eigenlijk de juiste stappen zijn ook niet wel lastig
Natuurlijk het heeft nu geen geld gekost wel een problemen dat het niet goed werkte