|
26.358
netweters
|
164.079
antwoorden
|
|
22.033
vragen
|
TV Iconic en tv app werkt niet op mijn iPad krijg de melding dat de tv app niet meer werkt met een verouderde decoder.
Titel gewijzigd door Dante (mod) | Vorige titel: TV Iconic en tv app werkt niet op mijn iPad krijg de me
Nee alles is hetzelfde gebleven alleen een andere box de nieuwste wel verhuisd
Je hebt de nieuwste box ? Dus ik ga er van uit dat een nieuwe tv box hebt ? Zo een kleine IPTV box ?
En de andere verhuisd naar waar naar een ander adres ben jij ook verhuisd dan ?
Veel uitleg geef je er niet echt bij dus om je toch op weg te helpen graag meer uitleg wat je exact allemaal bedoeld.
Sorry voor de slechte uitleg
ik ben verhuisd en Telenet ging mee
ik had de tv app al op mijn iPad dus ik wou weer tv kijken op iPad maar ik steeds de melding dat mij digicorder te oud was
dus ben ik mijn kastje van Telenet omgeruild voor zo IPTV box maar ik krijg nog steeds dezelfde melding
Melding die ik krijg
ik denk dat de decoder die je hebt al in de prehistorie bestond miljoenen jaren geleden
@WG94 Het kan ook nog met de verhuis zijn dat nog niet alles is aangepast,
telenet en ik hebben ook iets ontdekt op mijn Telenet en de app na verhuis aanpassing dat het systeem vraagt om mijn verhuis te vervolledigden en mijn bestelling (wat ik niet heb gedaan) te vervolledigen.
Als je vanaf 2019 tot nu nooit iets gewijzigd hebt bij Telenet zit je in het oude systeem
je wordt dan overgezet zal +- 1 week duren
De dagen van de brug niet meegeteld