Beantwoorden
Prez1
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
It's your third party! It's your second party! En we zijn vertrokken! It's your first party!

TV-Theek en Mijn TV bekijken is niet mogelijk op TV-box

Beste , 

 

het is niet meer mogelijk om tv theek en. Mijn tv te bekijken op m’n tweede tv box . Heb er nog 1 in de woonkamer en daar lukt het wel . Heeft ongeveer een maand of 6 wel gewerkt .

heb al alle kabels bekijken , modem en powerlines heropgestart maa.r dit lukt niet, krijg telkens de melding zoals op de foto hieronder 

 

alvast bedankt

E5D289C5-217A-426C-B64C-40E31C121942.jpegB5A5086C-A003-4368-AF69-1B2CD15A7B77.jpeg

 

Titel gewijzigd door Giverny(mod) I vorige titel: tv theek en mijn tv niet mogelijk

Tags (1)
0 Likes
4 reacties
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

TV-Theek en Mijn TV bekijken is niet mogelijk op TV-box

@Prez1 

Zet de tv-box eens terug naar fabrieksinstellingen.

Lukt het niet, plaats hem eens op de plaats van de andere. Nog geen succes, ga hem dan maar omwisselen. Vermoedelijk defect.


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Cru
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 469
WOW! De magic number! Even demarreren... Een bus vol!

TV-Theek en Mijn TV bekijken is niet mogelijk op TV-box

is gewoon niet verbonden met internet toch? 

 

> welk type powerline gebruik je?

    > branden alle leds op? 

> Kijk eens bij je modem (bij de 4 utp aansluitingen), utp die naar powerline of tv box gaat: pinkt de led of gewoon dood? 

Cos_95
Freshman Meerweter
Berichten: 71
Lezersgoud. Respect! Een bus vol! Topicvreter! Warming up?

TV-Theek en Mijn TV bekijken is niet mogelijk op TV-box

Ik denk hetzelfde als @Cru , vermoedelijk toch probleem met de powerline, afhankelijk van het type powerline dat je hebt eens kijken of alle leds nog branden. Als het met de powerline niet in orde komt de tv box eens met de wifi laten verbinden en kijken of het zo wel lukt.

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

TV-Theek en Mijn TV bekijken is niet mogelijk op TV-box

@Prez1  plaats de tv box op de plaats waar de werkende tv box nu staat. Als je deze dan aan zet en het werkt dan is het je powerlines als deze dan ook niet werkt is het een andere oorzaak. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes