Beantwoorden
DarkSins
Freshman Weetjesweter
Berichten: 26
De vlam zit erin. Dag van de Chocolade Verander-je-wachtwoord-dag Star Wars Day

TV-app blijft afspelen tijdens schermvergrendeling

Sporadisch wanneer ik kijk via de Telenet app op mijn tablet of Nvidia Shield, valt het voor dat wanneer ik de tablet vergrendel dat de app na verloop van tijd gewoon begint af te spelen, ook al is deze vergrendelt (zwart scherm dus).

Zelfde bij de Shield.  Ik schakel deze in en de app speelt af, terwijl ik op het hoofdscherm sta...

Een youtube short kan je ook niet toevoegen hier....blijkbaar.

 

Titel gewijzigd door Lieselotte (mod) | Vorige titel: Telenet app speelt automatisch

 

2 reacties
Bjarne
Expert Moderator
Berichten: 537
Champagne, lezer van het jaar! Boek alvast het Sportpaleis! Waar zijn die handjes? En wanneer slaap jij?

TV-app blijft afspelen tijdens schermvergrendeling

Is er iemand die @DarkSins kan helpen met deze vraag?


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewBjarne | Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Suzy
Community Manager
Berichten: 7393
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

TV-app blijft afspelen tijdens schermvergrendeling


@DarkSins  schreef:

Sporadisch wanneer ik kijk via de Telenet app op mijn tablet of Nvidia Shield, valt het voor dat wanneer ik de tablet vergrendel dat de app na verloop van tijd gewoon begint af te spelen, ook al is deze vergrendelt (zwart scherm dus).

Zelfde bij de Shield.  Ik schakel deze in en de app speelt af, terwijl ik op het hoofdscherm sta...

Een youtube short kan je ook niet toevoegen hier....blijkbaar.

 

Titel gewijzigd door Lieselotte (mod) | Vorige titel: Telenet app speelt automatisch


@DarkSins we merken op dat hier niet meteen andere reacties op gekomen zijn. Indien we hier geen meerdere meldingen van krijgen, wordt het moeilijk om dit algemeen te laten onderzoeken. Dan kan je dit best even melden via de klantendienst en hier een individueel dossier voor laten maken.

In verband met je bemerking over een YouTube short, je kan wel een URL toevoegen naar een YouTube video.
Maar je kan geen video hier op het platform zelf uploaden.


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.