24829
netweters
|
153054
antwoorden
|
20766
vragen
|
Deze avond is het niet meer mogelijk gebleken om iets te kunnen bekijken via de TV app...
Zowel live kijken alsook opnames geven verschillende foutcodes
Het maakt geen verschil welke zender Één, VTM, Vier,...
Error 4113 opname Telefacts
Error 4113 live kijken
Error -2030 opname Komen eten
Afmelden en terug aanmelden hielpen niet, herinstalleren van de app heb ik niet geprobeerd.
@Thebosdj, iemand van de engineers liet me vanmiddag weten dat dit blijkbaar een gekend probleem is. Men is dit nog volop aan het onderzoeken. Kan je me daarom even jouw Android versie nog bezorgen?
Ik laat nog weten of je het op een bepaalde manier kan oplossen. Maar het opnieuw installeren van de app kan nooit geen kwaad. 😉
Gisteren de penalty's van de wedstrijd tussen Genk en Union proberen bekijken via de app op mijn smartphone. Jammer genoeg moest ik ineens middenin de spanning opnieuw inloggen nadat de app me automatisch had uitgelogd. Is dit reeds een gekende bug? Denk namelijk dat niet iedereen daar tevreden mee zal zijn als dit in de toekomst voorvalt. 😉
Dag @Thebosdj,
Vanuit TV-Engineering hebben we dit probleem inderdaad ook al zien voorvallen. Een gebruiker zit streams te kijken in de apps (iOS/Android), en na een tijd kan het plots gebeuren dat er "Niet Beschikbaar" verschijnt in de player.
Zappen naar andere kanalen of films geeft hetzelfde resultaat.
Dit is in onderzoek bij Development.
Bij ons konden we dit oplossen door de apps te killen en opnieuw op te starten. Begrijp ik juist dat dit bij jou de situatie niet verhielp?
Dankjewel!
Carl
Beste,
Het herinstalleren was niet nodig.
De problemen waren gisteren van de baan. Enkel nog de melding dat ik moet abonneren voor terugkijktv.
Bedank voor de ondersteuning.