24755
netweters
|
152384
antwoorden
|
20698
vragen
|
Sinds vandaag krijgen we niets meer te zien op het scherm. Bij het aanzetten krijgen we een zwart scherm en geen geluid. Het her-opstarten van de TV-box heeft tot 3x toe niets opgebracht. Ook is de tv-box niet meer te vinden in de Yelo-app. Is er een oplossing?
Opgelost! Ga naar oplossing.
@Fréken de Yelo App kan je niet gebruiken met de Tv Box , daar heb je telenet tv app voor of www.telenettv.be.
Betreft je tv box met je zwart scherm je kan eens je HDMI kabel in een andere HDMI poort steken en zien of dat iets kan oplossen.
Kan je ook eens proberen of je eventuele opnames kan bekijken via de telenettv app of telenettv.be?
Ook zoals @patrick37 zegt je kabels eens testen.
Hoi, ja andere HDMI ingang werkte.. had ergens gelezen dat na een update van tv-software dit een mogelijks gevolg kon zijn. Het is opgelost maar nu had ik nog graag geweten waarom dit voorvalt..
@Fréken zelf heb ik persoonlijk geen idee waarom dit voorvalt. Je zegt dat het door een update is gekomen van de tv software. Misschien dat daar in de software ergens een fout zit waardoor er geen correcte communicatie meer is met de HDMI uitgang.
Maar het is opgelost dus dat is het belangrijkste . Vergeet niet de post als oplossing aan te duiden die je het meest geholpen heeft.