Beantwoorden
Koekieheuvel
Freshman Weetjesweter
Twee handen vol! Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur!

TV-box mogelijk zonder internetverbinding?

Geachte leden,

blijkt dat er nu toch TV Boxen verkrijgbaar zijn  voor klanten zonder internetverbinding.....Klopt dit ? 

Zou werken via de coaxkabel....

gr,

B

Titel gewijzigd door Christof (mod) | Vorige titel: TV BOX zonder internet

136 reacties
DeNestor
Freshman Beetjesweter
Leesbeest! Mooi, mooi! Leesclubje starten? Pageturner!

Ja hoor, Telenet die zonder dat ik erom vraag mijn Eredivisie-wedstrijden afpakt. Wat heb ik nou weer gedaan om zo behandeld te worden?

De Play Sports-app is geen optie want de beeldkwaliteit is een stuk slechter dan die van de Telenet Digicorder. Bij snelle acties in het voetbal zie je de compressiefouten in de stream heel duidelijk. Met zo’n app kun je ook niet even lekker zappen.

Ik wil dezelfde zenders en dezelfde beeldkwaliteit behouden, en dat voor dezelfde abonnementsprijs als ik nu voor de Digicorder betaal. 

@Suzy Wat gaat Telenet doen om mij vanaf 1 december dezelfde dienstverlening tegen dezelfde prijs aan te bieden?

flip1953
Freshman Meesterweter
Jij bent geliefd! De nieuwe Einstein! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

@DeNestor  schreef:

Ik wil dezelfde zenders en dezelfde beeldkwaliteit behouden, en dat voor dezelfde abonnementsprijs als ik nu voor de Digicorder betaal. 

Ik wik ik wil ... dat wilt iedereen 😁.

@DeNestor  schreef:

@Suzy Wat gaat Telenet doen om mij vanaf 1 december dezelfde dienstverlening tegen dezelfde prijs aan te bieden?

Niets.

Je zal ermee moeten leren leven, of je conclusies trekken 🤔.