25.308
netweters
|
155.927
antwoorden
|
21.091
vragen
|
Geachte leden,
blijkt dat er nu toch TV Boxen verkrijgbaar zijn voor klanten zonder internetverbinding.....Klopt dit ?
Zou werken via de coaxkabel....
gr,
B
Titel gewijzigd door Christof (mod) | Vorige titel: TV BOX zonder internet
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ja hoor, Telenet die zonder dat ik erom vraag mijn Eredivisie-wedstrijden afpakt. Wat heb ik nou weer gedaan om zo behandeld te worden?
De Play Sports-app is geen optie want de beeldkwaliteit is een stuk slechter dan die van de Telenet Digicorder. Bij snelle acties in het voetbal zie je de compressiefouten in de stream heel duidelijk. Met zo’n app kun je ook niet even lekker zappen.
Ik wil dezelfde zenders en dezelfde beeldkwaliteit behouden, en dat voor dezelfde abonnementsprijs als ik nu voor de Digicorder betaal.
@Suzy Wat gaat Telenet doen om mij vanaf 1 december dezelfde dienstverlening tegen dezelfde prijs aan te bieden?
@DeNestor schreef:Ik wil dezelfde zenders en dezelfde beeldkwaliteit behouden, en dat voor dezelfde abonnementsprijs als ik nu voor de Digicorder betaal.
Ik wik ik wil ... dat wilt iedereen 😁.
@DeNestor schreef:@Suzy Wat gaat Telenet doen om mij vanaf 1 december dezelfde dienstverlening tegen dezelfde prijs aan te bieden?
Niets.
Je zal ermee moeten leren leven, of je conclusies trekken 🤔.
@DeNestor Play Sports via een Digicorder zal nog functioneren tot en met maandag 1 december 2025. Nadien niet meer. Je kan dan omruilen naar een TV-box, je hebt dan wel internet van Telenet nodig. Als je dit niet wilt, kan je nog steeds kijken via de Telenet TV-app of de Play Sports-app. Dit is ook de policy van Telenet wat in dit topic al een aantal keren werd aangehaald.