|
25.604
netweters
|
158.430
antwoorden
|
|
21.370
vragen
|
Geachte leden,
blijkt dat er nu toch TV Boxen verkrijgbaar zijn voor klanten zonder internetverbinding.....Klopt dit ?
Zou werken via de coaxkabel....
gr,
B
Titel gewijzigd door Christof (mod) | Vorige titel: TV BOX zonder internet
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ja hoor, Telenet die zonder dat ik erom vraag mijn Eredivisie-wedstrijden afpakt. Wat heb ik nou weer gedaan om zo behandeld te worden?
De Play Sports-app is geen optie want de beeldkwaliteit is een stuk slechter dan die van de Telenet Digicorder. Bij snelle acties in het voetbal zie je de compressiefouten in de stream heel duidelijk. Met zo’n app kun je ook niet even lekker zappen.
Ik wil dezelfde zenders en dezelfde beeldkwaliteit behouden, en dat voor dezelfde abonnementsprijs als ik nu voor de Digicorder betaal.
@Suzy Wat gaat Telenet doen om mij vanaf 1 december dezelfde dienstverlening tegen dezelfde prijs aan te bieden?
@DeNestor schreef:Ik wil dezelfde zenders en dezelfde beeldkwaliteit behouden, en dat voor dezelfde abonnementsprijs als ik nu voor de Digicorder betaal.
Ik wik ik wil ... dat wilt iedereen 😁.
@DeNestor schreef:@Suzy Wat gaat Telenet doen om mij vanaf 1 december dezelfde dienstverlening tegen dezelfde prijs aan te bieden?
Niets.
Je zal ermee moeten leren leven, of je conclusies trekken 🤔.
@DeNestor Play Sports via een Digicorder zal nog functioneren tot en met maandag 1 december 2025. Nadien niet meer. Je kan dan omruilen naar een TV-box, je hebt dan wel internet van Telenet nodig. Als je dit niet wilt, kan je nog steeds kijken via de Telenet TV-app of de Play Sports-app. Dit is ook de policy van Telenet wat in dit topic al een aantal keren werd aangehaald.
Kan Telenet dan geen enkele tegemoetkoming geven aan jarenlange, trouwe tv-klanten? In dat geval, zet ik al mijn Telenet-diensten stop!
Wat een waardeloos bedrijf zijn jullie toch!
@DeNestor schreef:Kan Telenet dan geen enkele tegemoetkoming geven aan jarenlange, trouwe tv-klanten? In dat geval, zet ik al mijn Telenet-diensten stop!
@DeNestor neen vergeet de tegemoetkoming 😁
@DeNestor schreef:
Wat een waardeloos bedrijf zijn jullie toch!
Alsof het in Nederland beter is hier kan je ten allen tijden veranderen van provider, daar hang je lekker vast aan een contract. 😉
Altijd best doorgeven dat de beeldkwaliteit niet goed is met zender datum uur en welke wedstrijd
https://www2.telenet.be/residential/nl/contact/mytelenet-help/chat-via-whatsapp.html
met foto's doorsturen
@luc55 schreef:Altijd best doorgeven dat de beeldkwaliteit niet goed is met zender datum uur en welke wedstrijd
https://www2.telenet.be/residential/nl/contact/mytelenet-help/chat-via-whatsapp.html
met foto's doorsturen
@luc55 het is 24/24 7 op 7 slecht beeld 🙄 dus het is zinloos 😉
@Suzy schreef:@Peter78 deze klanten zullen wanneer ze gecontacteerd worden de kans krijgen om Telenet internet te nemen, zodat ze in orde zijn volgens de nieuwe policy. Indien deze klanten dat niet wensen, zal digitale tv stopgezet worden. Dat is de informatie die wij hebben gekregen.
@Suzy zoals verwacht Telenet doet 1 telefoontje en willen de klanten niet worden ze gerust gelaten, op userbase is het te lezen. 😁
Zeer eerlijk voor al die klanten die wel de policy volgen. Foefelaars worden altijd beloond...
@Peter78 Er bestaan toch klanten die alleen tv en geen internet nodig hebben? (Ze hebben bijvoorbeeld al 8 Gbps fiber bij een andere operator.)
Telenet kan die klanten niet dwingen een minderwaardig product te kopen dat ze niet nodig hebben.
@Roy78 als Telenet altijd moet rekening houden met een kleine minderheid mogen ze niks veranderen en moeten ze blijven botsen in het verleden.
Tegen 2030 is het gedaan met DVB-C dus een logische evolutie...
Dit gaat toch helemaal niet om technologie? Bij de Digicorder lopen de interactieve diensten ook over een gescheiden IP-verbinding, maar hoef je geen internetabonnement te nemen.
Telenet dwingt klanten nu om een product te nemen dat ze bij Telenet nooit gehad hebben.
Wie internet en televisie wil combineren mag dat blijven doen, maar wie tv apart wil moet die mogelijkheid ook kunnen behouden.
Je denkt toch niet dat klanten met 5 Gbps fiber bij Mobile Vikings überhaupt nog traag internet via de coaxkabel willen nemen?
@Roy78 schreef:
Je denkt toch niet dat klanten met 5 Gbps fiber bij Mobile Vikings überhaupt nog traag internet via de coaxkabel willen nemen?
@Roy78 ze maken toch tot vervelens toe reclame om u decoder buiten te gooien en alles al dan niet legaal te streamen, wat houd u tegen 😉
En 5Gbps wie heeft dat nodig e 🤔 ochja ze werken ineens allemaal van thuis en ze moet dagelijks terabytes data up en downloaden voor hun werk... 🤣
Jammer voor jou, maar ik heb een betere deal bekomen bij Telenet voor tv en een betere deal met Mobile Vikings voor internet.
Je bent gewoon jaloers omdat jij maar een traag coaxkabeltje hebt en veel meer betaalt dan mij.