24757
netweters
|
152454
antwoorden
|
20708
vragen
|
Ik probeer op zondag CNN : State of the union op te nemen. Dat is me al 3 weken op rij niet gelukt. Het staat ook niet bij 'Geplande opnames'. Bij de vorige digicorder kon ik dat nog manueel doen, maar dat kan ook al
Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: TV box neemt niet op.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Wat bedoel je met herstarten ?Power off ?En blijven opnames bewaard ?
@Ex-Netweter schreef:Wat bedoel je met herstarten ?Power off ?En blijven opnames bewaard ?
Knopje linksachter afzetten.
1 minuutje wachten.
Knopje terug aan zetten.
Wachten tot TV-box terug helemaal is opgestart. Duurt een paar minuten.
Je opnames zitten in de cloud. Dus deze verdwijnen niet. Dat is nou net één van de grote voordelen van de TV-box samen met de onbeperkte gelijktijdige opnames.
Is je TV-box verbonden met het internet? Je kan dit zien aan de TV-gids.
Kan je maar 2 dagen ver kijken in de TV-gids dan is er geen verbinding met het internet. Heb je wel verbinding met het internet dan kan je 14-dagen ver kijken.
Hoe is je TV-box verbonden met het internet? Via een UTP-kabel of via Wifi?
@Ex-Netweter de meeste klanten hebben ondertussen V2 van de TV-box en daar staat geen knopje meer op achteraan 😉
@Ex-Netweter zet de TV-box eens terug naar fabrieksinstellingen waarschijnlijk is er wat misgelopen met een update, is hier al voorgevallen en eens 10sec zonder stroom zetten hielp ook niet
GEEN PANIEK je bent geen opnames kwijt, waarschijnlijk gaat er wat fout met de communicatie tussen de TV-box en de server van Telenet.
@Ex-Netweter: ik heb 2 weken geleden nog 2 nieuwe tv boxen toegestuurd gekregen van versie 1, dus met aan/uit knopje achteraan.
Dus er zullen nog wel veel mensen zijn met deze versie 1 denk ik.
@MarcL ik heb ook nergens beweerd dat die er niet meer zijn! 🤔 is gewoon een verwarrende uitleg van @Ex-Netweter voor mensen die V2 hebben 😉
ik weet alleen als je naar een Telenet center gaat je daar V2 meekrijgt, hier in de streek toch... bespaar me de discussie als je in andere Telenet centers in andere provincies nog V1 meekrijgt 😉
@Ex-Netweter: mijn 2 tv boxen had ik bestelt via het online bestelformulier van telenet en heb ik 2 weken geleden via postnl geleverd gekregen en waren dus blijkbaar nog versie 1. Er zullen dan van beide versies nog nieuwe toestellen in omloop zijn.
@Ex-Netweter schreef:@MarcL ik heb ook nergens beweerd dat die er niet meer zijn! 🤔 is gewoon een verwarrende uitleg van @Ex-Netweter voor mensen die V2 hebben 😉
ik weet alleen als je naar een Telenet center gaat je daar V2 meekrijgt, hier in de streek toch... bespaar me de discussie als je in andere Telenet centers in andere provincies nog V1 meekrijgt 😉
@Ex-Netweter
Jouw vorige aanvulling over de TV-box V2 was nuttig maar deze aanvulling van @MarcL was dat ook. Dat was ter informatie en niet ter discussie! Iedereen heeft recht om hier iets te posten. Als we het daar niet mee eens zijn mag dat gezegd worden maar we moeten wel een beetje vriendelijk blijven aub. Ik was blij met @MarcL zijn aanvulling.
Dus V1 met knopje. V2 moeten we de stekker uittrekken....
@Ex-Netweter ik zie het probleem niet, ik mag toch zeggen dat ik dat niet beweerd heb en dat ik geen zin heb in een discussie 🤔 dat is hier toch geen kleuterklas e
en scheer eens iedereen over dezelfde kam als aub, zeg het nog eens ik lees hier al mee van bij de lancering en heb hier al andere dingen gelezen en voor sommige telt precies de regel hoe hoger het tellertje van de berichten staat hoe meer privileges... 🙄
bon da ging hier dus over de TV-box die geen opname doet.
@Ex-Netweter is het probleem opgelost met de box eens terug te zetten naar fabrieksinstellingen?
@MarcL schreef:@Ex-Netweter: ik heb 2 weken geleden nog 2 nieuwe tv boxen toegestuurd gekregen van versie 1, dus met aan/uit knopje achteraan.
Dus er zullen nog wel veel mensen zijn met deze versie 1 denk ik.
@Ex-Netweter
Je ziet het probleem niet?
Waar in bovenstaande text beweert @MarcL dat jij beweert dat er geen V1's meer zijn??
Je hebt iets gelezen dat er niet is en dan komt er vanalles van over dezelfde kam scheren en privileges??
Huh??
@Ex-Netweter
1 ding moet ik toch nog verduidelijken:
Er staat niet "krak" achter mijn naam.
Als je hier al mee leest van bij de lancering dan zou je moeten weten dat ikzelf hier een beetje de luis in de pels ben. Als hier onzin wordt verteld of iets onrechtvaardig dan kan ik niet zwijgen.
Dat wil niet zeggen dat ikzelf geen fouten maak maar als men mij hier op wijst zal ik de eerste zijn om dit toe te geven. Dat even terzijde....
"Get your facts straight"
@Ex-Netweter een luis in de pels maar wel een krak in alles persoonlijk nemen precies, van die privileges was zeker niet op u persoonlijk bedoeld maar op alle leden hier 😉
en gaan we nu terug on topic aub of gaan we met het vingertje blijven wijzen? 🙄
Terugzetten naar fabrieksinstellingen heeft niets geholpen.
@Ex-Netweter best eens de klantendienst bellen dan er zal u hier niemand meer kunnen helpen...