Beantwoorden
Pitt
Freshman Weetjesweter
Berichten: 12
Twee handen vol! Follow the reader, reader! Leesbeest! Netjes!

TV box omruilen voor een digicorder.

Je leest het juist, ik denk dat ik een uniek onderwerp begonnen ben.

 

Ik vind nergens antwoord op deze vraag maar ik zou mijn TV box willen wegdoen en een digicorder nemen.
Welke stappen moet ik daarvoor nemen?

 


(www.purebasic.com, feel the pure power.)
Tags (1)
0 Likes
6 reacties
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

TV box omruilen voor een digicorder.

@Pitt 

Met uw TV-Box naar een Telenet center gaan (best een center van Telenet zelf en niet van een handelaar), u uitleg doen, overtuigen en ruilen tegen een Digicorder.

luc55
Experienced Allesweter
Berichten: 2594
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

TV box omruilen voor een digicorder.

Gewoon tegen een Digicorder ruilen

overtuigen moet je niet je bent klant je vraagt wat je wil

Santa
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 508
JACKPOT! De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-)

TV box omruilen voor een digicorder.

@Pitt 

1. Neem TV-box mee naar Telenet Center.

2. Breng Digicorder mee.

3. Done.

StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

TV box omruilen voor een digicorder.

@luc55 

Die tip van dat "overtuigen" is zo gek nog niet hoor ... Het is best mogelijk dat de bedienden aldaar orders hebben om er alles aan te doen om de klant bij de TV-Box te houden. Als je zo een gehaaide oude ijzervreter voor u hebt moet ge toch sterk in uw schoenen staan hoor om u niet te laten "van gedacht te veranderen".

In theorie heb je gelijk, het zou niet nodig mogen zijn, maar in de praktijk is niet iedereen even assertief hoor ...

Deze kleine glitch is uiteraard geenszins persoonlijk op @Pitt bedoeld, die ik van haar noch pluim ken maar wel een succesvolle ruil toewens 😉


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Telefret
Freshman Weetjesweter
Berichten: 14
Twee handen vol! Netjes! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

TV box omruilen voor een digicorder.

@Pitt  U bent niet de enige met die vraag. 
Wij hebben de box sinds een 3-tal dagen en ik denk er echt aan om dat ding weg te doen en terug een digicorder te nemen. Mijn problemen zijn volgens mij niet op te lossen (terugkijk TV) en eigen aan dit monsterlijk onding van een box.

Pitt
Freshman Weetjesweter
Berichten: 12
Twee handen vol! Follow the reader, reader! Leesbeest! Netjes!

TV box omruilen voor een digicorder.

Je hebt gelijk, ik heb nog nooit zo iets tegengekomen met zoveel fouten in, hebben ze die misschien alleen maar getest op een maandag.
De digicorder is ook veel geavanceerder met zijn instellingen, daar kun je tenminste kiezen of het het een of het ander is en met de box moet je het doen zoals zij het u voorschotelen. En dan u nog eens 4 jaar van de bewaartijd afdoen. Niet met den deze, en als de digicorder tegen valt dan ben ik naar een andere provider, die nemen ook mijn geld aan. UCH, ik heb gesproken. 🙂


(www.purebasic.com, feel the pure power.)
0 Likes