TV-box ondertiteling werking/instellingen
Ik ben sinds enkele weken in het bezit van de nieuwe Telenet TV Box. Prachtig toestel trouwens mits enkele kinderziektes.
Zo heb ik een probleem met de ondertiteling.
Daar waar ik vroeger (met digicorder) via Teletext onderschriften had op zo goed als alle Nederlandstalige opgenomen programma's blijkt dat nu niet meer zo. Zo heb je bij het afspelen van bijvoorbeeld 'De slimste mens' niet de mogelijkheid om de ondertitels aan te zetten. Nochtans zijn er wel ondertitels via pagina 888 van Teletext voorzien.
De optie 'ondertitels' staat in dit geval niet in het contextmenu (drie puntjes) en ik kan ook nergens vinden hoe ik naar Teletext kan gaan.
Verder nog een opmerking over de ondertiteling in een programma zoals 'Thuis'. Hier kan je de ondertitels wel aanzetten maar deze zijn heel klein en daardoor bijna niet te lezen. De voorziene optie om de ondertitels groter te zetten doet niets.
Misschien hebben jullie een oplossing of suggestie voor deze twee puntjes.
Dan hoor ik het graag.
Tenslotte nog een algemene suggestie: Het lijkt mij nuttig om bij een software-update een melding te plaatsen op het Welkomscherm. Nu lijkt het of het toestel vasthangt op dit Welkomscherm. Pas als de update helemaal uitgevoerd is komt er een melding.
Frank