24747
netweters
|
152253
antwoorden
|
20683
vragen
|
Tv gids toont enkel vandaag, morgen en overmorgen verder niets, iemand een idee?
Krijg de boodschap : Controleer of de netwerkmodem goed is aangesloten op je Digibox en op je modem. Zorg er ook voor dat je modem aanstaat.
Iemand een idee?
Titel gewijzigd door Christof (mod) | Vorige titel: TV gids
Opgelost! Ga naar oplossing.
@Eduardo dit krijg je als er geen internet op de digibox komt, trek de utp kabel eens uit de digibox en steek hem terug, herstart de digibox en de modem eens.
normaal kan dit helpen, als dit niet helpt kan het zijn dat de interactieve opties niet meer actief zijn dat via de internet kabel gebeuren.
Hier meer info & probleemoplossing stappen over interactiviteit: Alles over interactiviteit | MyTelenet
Had het gisterenavond reeds zelf kunnen oplossen, bleek dat de netwerk kabel niet meer in orde was. Gewoon vervangen en klaar.