Beantwoorden
Eduardo
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Goed gevonden! Primeur! En we zijn vertrokken! De kop is eraf!

TV-gids geeft geen informatie na 2 dagen, oorzaak?

Tv gids toont enkel vandaag, morgen en overmorgen verder niets, iemand een idee?

Krijg de boodschap : Controleer of de netwerkmodem goed is aangesloten op je Digibox en op je modem. Zorg er ook voor dat je modem aanstaat.

 

Iemand een idee?

 

 

Titel gewijzigd door Christof (mod) | Vorige titel: TV gids

3 reacties
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 6156
TAGGING MASTER! Professional organizer! Organisatietalent! Topic held(in)!

TV-gids geeft geen informatie na 2 dagen, oorzaak?

@Eduardo dit krijg je als er geen internet op de digibox komt, trek de utp kabel eens uit de digibox en steek hem terug, herstart de digibox en de modem eens.

normaal kan dit helpen, als dit niet helpt kan het zijn dat de interactieve opties niet meer actief zijn dat via de internet kabel gebeuren.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.


Fiber: 8500/2400
WG94
Freshman Meesterweter
Berichten: 2294
PhD in problem solving! Jij bent geliefd! De nieuwe Einstein! De slimste mens? Dat ben jij.

TV-gids geeft geen informatie na 2 dagen, oorzaak?

Hier meer info & probleemoplossing stappen over interactiviteit: Alles over interactiviteit | MyTelenet 


  WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Eduardo
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Goed gevonden! Primeur! En we zijn vertrokken! De kop is eraf!

TV-gids geeft geen informatie na 2 dagen, oorzaak?

Had het gisterenavond reeds zelf kunnen oplossen, bleek dat de netwerk kabel niet meer in orde was.  Gewoon vervangen en klaar.