|
26.537
netweters
|
165.062
antwoorden
|
|
22.157
vragen
|
Vroeger was er keuze tussen tv iconic , met tv-box of tv flow , gewoon met de app.
klopt het dat deze keuze tegenwoordig niet meer mogelijk is ? Ik heb namelijk geen tv-box nodig en dacht net als vroeger kon , de coax kabel te “knippen” en enkel nog via de app(internet) te kijken . Dit zou me dan een vroeger een besparing opleveren van ongeveer 10 euro per maand . Maar nu lijkt dit niet meer mogelijk ? Dus als je enkel via de app wenst te kijken moet je toch een tv-box huren ook al gebruik je hem nooit ?
Oeps, ik dacht dus echt dat het mogelijk was, ik wilde mijn tv box terugsturen en enkel via de app op mijn smart tv kijken. Ik wist niet dat ik die box diende te houden én ervoor te betalen per maand. Op mijntelenet vind je hier ook geen degelijk info over terug.
Nic
In de nieuwe abonnement structuur huur je de TV-box en neem je daar optioneel de zenders bij.
Toegang tot de zenders zonder een TV-box te huren is dus bij de nieuwe Telenet abonnementen niet meer mogelijk. Prijslijst Telenet | MyTelenet
TV via een app, onafhankelijk van je internetabonnement, is beschikbaar bij BASE TV of TV Vlaanderen APP TV
Dus , als je geen zender abonnement neemt kan je eigenlijk beter ook stoppen met de huur van de tv-box ?
ik heb namelijk een Apple TV , die gebruik ik voor alle apps zoals Streamz, Netflix en misschien binnenkort base TV .
enige nadeel van zonder tv-box te zitten is dat je dan niet snel (tijdelijk) terug kan overschakelen naar een tv zender abonnement van Telenet. Want ja het blijft een feit tv zenders streamen via apps zoals bvb VRT Max blijft belabberde kwaliteit , zelfs met het snelste internet.