24750
netweters
|
152322
antwoorden
|
20691
vragen
|
Sinds ik de nieuwe Telenet box heb kan ik geen opnames meer afspelen in hun originele taal. Als ik ze live kijk kan dit wel. Ik kan bij de opnames enkel de ondertiteling voor slechthorende instellen maar niet de gesproken taal. Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?
@Ex-Netweter je kan eens proberen met de instellingen van de taal in geluid en ondertiteling op engels te zetten, als dat niet lukt zal het een bug nog zijn op het systeem.
Bedankt voor de tip. Heb ik al geprobeerd maar werkt niet 😞.
spijtig dan is het nog een bug op de cloud platform en moet dit gemeld worden aan telenet om dit na te kijken.
misschien kan @Suzy hierbij helpen of eens mention aan de juiste mensen bv.
@Master-Magic ik heb hier nog geen andere meldingen over gezien. Maar wil eens rondhoren of ik er iets over kan vinden.
@Ex-Netweter kan je me eventueel enkele voorbeelden bezorgen van programma's (incl. zender) waarbij dit voorheen wel werkte op de digicorder?
Ik heb nooit gemerkt dat men vroeger opnames van bijvoorbeeld BBC kon afspelen op een andere taal dan Engels ...
Ik ken alleen audiodescriptie waarbij iemand ook beschrijft wat men op het scherm ziet. Maar de taal zelf veranderen is mij niet bekend.