Beantwoorden
Dolfke112
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Pageturner! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Tcl tv koppelen aan TV-box

De tv box is gekoppeld met Google tv tcl  55 inch en Sony homecinema. 
Als ik de tv box uitzet gaat de tv in standby en de homecinema uit . Is er een mogelijkheid om als je de tvbox uitzet dan ook de tv op uit gaat?

0 Likes
4 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5848
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Tcl tv koppelen aan TV-box

@Dolfke112 

Als je er op doelt dat als je de stroom eraf haalt van de tv box dus niet in standby maar echt uit dan is die mogelijkheid er niet. 

Je hebt CEC actief dus je kan als de tv box 'uit zet' , standby , dan gaat je tv ook in standby. Moest je de twee helemaal uit willen hebben kan je beter een stekkerblok er tussen zetten die je aan en af kan zetten op die manier gaan de twee uit. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Dolfke112
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Pageturner! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Tcl tv koppelen aan TV-box

Beste,

Als ik de tv box uitzet met de afstandbediening zie ik een witte schijn op de tv in het donker. Ook het ledlampje in het midden van de tv gaat niet aan. 

Mijn vorige  tv een samsung ging wel helemaal uit bij het uitzetten van de tvbox . Mss ergens een verkeerde instelling?

 

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5848
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Tcl tv koppelen aan TV-box

@Dolfke112 

Kijk eens bij je instellingen van de tv box of CEC aanstaat.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5198
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Tcl tv koppelen aan TV-box

@Dolfke112 

Er is uitgaan en uitgaan. Een tv die echt uit is kan je met de afstandsbediening niet aanzetten, noch door een CEC signaal van een gekoppeld toestel dat je aanzet. Als dat wel lukt staat je tv in standby. Hier heb je weer twee verschillen: sommige tostellen hebben nog een led lichtje dat aan staat, andere toestellen niet. Bij een toestel dat in standby staat zonder dat er een ledlichtje aan staat kan men in de verkeerde veronderstelling zijn dat het toestel uit staat.

0 Likes