Beantwoorden
hermanski
Freshman Beetjesweter
Gelezen en goedgekeurd! En we zijn vertrokken! De kop is eraf! Hi there!

Telenet TV APP - aanmelden lukt niet.

Ik heb ruim 2 weken terug de TV BOX ingeleverd in een Telenet shop daar deze overbodig was geworden, en wij nog enkel via de TELENET TV APP (TV FLOW) wensen verder te kijken, ook op TV. 
Het probleem is: wij kunnen sinds het inleveren van de box niet meer inloggen op de app.  Storing ligt bij Telenet.

Dit probleem  is verschillende keren gemeld bij Telenet, maar er beweegt nog altijd niets. 
erg jammer dat de service bij Telenet zo slecht is. 
Heeft er iemand een idee hoe ik dit alsnog kan oplossen?
Of  in het slechtste ge val overstappen naar een andere provider met betere service ? 😡

3 reacties
flip1953
Freshman Meesterweter
Jij bent geliefd! De nieuwe Einstein! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

@hermanski  schreef:

Ik heb ruim 2 weken terug de TV BOX ingeleverd in een Telenet shop daar deze overbodig was geworden, en wij nog enkel via de TELENET TV APP (TV FLOW) wensen verder te kijken, ook op TV. 
Het probleem is: wij kunnen sinds het inleveren van de box niet meer inloggen op de app.  Storing ligt bij Telenet.

Kijk eens op "Mijn Telenet" of je nu nog altijd een TV abonnement hebt??

Als je niet expliciet een bestelling gedaan hebt voor "Telenet TV Flow" (28 zenders), zou het kunnen dat Telenet - met het inleveren van de TV Box - jouw Digitale TV abonnement heeft geannuleerd? Dan heb je natuurlijk geen toegang meer tot de Telenet TV App.

sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Tag away, my dear! TAGGING MASTER! Professional organizer! Krak 2017

Bel naar Telenet en vraag of ze een dossier willen aanmaken. De hulpverlening via telefoon is in vele gevallen idd miserabel, althans dat is mijn ervaring de laatste tijd. Dikwijls Hollanders die moeilijk te verstaan zijn en omgekeerd. Nu en dan krijg je iemand capabel aan de lijn en dan word je wél goed geholpen.

Blijf vriendelijk, vraag om een compensatie en als het niet lukt via een dossier, dan kan je eventueel klacht indienen en via de ombudsman werken.

Bjørn (sb) | Ere-Krak
  An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
hermanski
Freshman Beetjesweter
Gelezen en goedgekeurd! En we zijn vertrokken! De kop is eraf! Hi there!

Bedankt voor je reactie !

er is al een dossier  opgemaakt, maar na een kleine week is ook daar nog geen gehoor aan gegeven. 
Ik ben al zeer lang klant, maar dit heb ik nog nooit meegemaakt.