25.196
netweters
|
155.241
antwoorden
|
21.008
vragen
|
Ik heb ruim 2 weken terug de TV BOX ingeleverd in een Telenet shop daar deze overbodig was geworden, en wij nog enkel via de TELENET TV APP (TV FLOW) wensen verder te kijken, ook op TV.
Het probleem is: wij kunnen sinds het inleveren van de box niet meer inloggen op de app. Storing ligt bij Telenet.
Dit probleem is verschillende keren gemeld bij Telenet, maar er beweegt nog altijd niets.
erg jammer dat de service bij Telenet zo slecht is.
Heeft er iemand een idee hoe ik dit alsnog kan oplossen?
Of in het slechtste ge val overstappen naar een andere provider met betere service ? 😡
Titel gewijzigd door Christof (mod) | Vorige titel: Telenet TV APP - aanmelden lukt niet.
@hermanski schreef:Ik heb ruim 2 weken terug de TV BOX ingeleverd in een Telenet shop daar deze overbodig was geworden, en wij nog enkel via de TELENET TV APP (TV FLOW) wensen verder te kijken, ook op TV.
Het probleem is: wij kunnen sinds het inleveren van de box niet meer inloggen op de app. Storing ligt bij Telenet.
Kijk eens op "Mijn Telenet" of je nu nog altijd een TV abonnement hebt??
Als je niet expliciet een bestelling gedaan hebt voor "Telenet TV Flow" (28 zenders), zou het kunnen dat Telenet - met het inleveren van de TV Box - jouw Digitale TV abonnement heeft geannuleerd? Dan heb je natuurlijk geen toegang meer tot de Telenet TV App.
Bel naar Telenet en vraag of ze een dossier willen aanmaken. De hulpverlening via telefoon is in vele gevallen idd miserabel, althans dat is mijn ervaring de laatste tijd. Dikwijls Hollanders die moeilijk te verstaan zijn en omgekeerd. Nu en dan krijg je iemand capabel aan de lijn en dan word je wél goed geholpen.
Blijf vriendelijk, vraag om een compensatie en als het niet lukt via een dossier, dan kan je eventueel klacht indienen en via de ombudsman werken.
Bedankt voor je reactie !
er is al een dossier opgemaakt, maar na een kleine week is ook daar nog geen gehoor aan gegeven.
Ik ben al zeer lang klant, maar dit heb ik nog nooit meegemaakt.
Doe zoals @sb reeds aangaf: dien een klacht in bij de Ombudsdienst Telecommunicatie. Je zit dus blijkbaar al een week zonder tv. Dat is veel te lang.
De tv app eens op andere toestel getest waar de tv app nog niet op heeft gestaan
Je kan het altijd proberen
Ik heb nog een TV abonomet, het is onlangs nog nagekeken als ik met de helpdesk belde.
Ik kreeg er wel te horen dat ik niet de enige ben die niet meer kan inloggen op de Telenet TV APP, en dat het een ernstig technisch probleem is,
Na een kleine 3 weken blijkbaar nog geen oplossing daar ik nog steeds niet kan inloggen.
De iPhone is al teruggebracht naar de fabrieksinstellingen, maar na installatie van de TELENET TV APP, blijft het resultaat hetzelfde. Geen verbinding mogelijk door technisch probleem.
Kan je eens proberen een nieuw paswoord je weet maar nooit
Nieuw wachtwoord geprobeerd, maar is geen oplossing.
vandaag vrijdag precies 15 dagen zonder Telenet TV FLOW met een officieele aanvraag voor behandeling van dit aanmeldprobleem. Ook vandaag anderhalf uur met verschillende helpdesk medewerkers naar een oplossing gezocht, zonder resultaat. Het enige wat ik meegekregen heb, is dat ik Telenet flow voorlopig niet moet betalen, zolang de aanmelding problemen niet zijn opgelost.
de vraag is: Waarom kunnen ze dit niet oplossen ?
en ik ben verre van de enige die zich niet meer kan aanmelden op de TELENET TV APP.
Aanmelden op MY TELENET lukt nog wel altijd.
Kan zijn dat dit te maken heeft met oude systeem waar je nog op zit
Klanten die nog niet overgezet zijn ondervinden problemen is niet bij allemaal
Zaken verwijderen gaat goed maar iets nieuws aanpassen loopt fout omdat dit op nieuwe systeem is
Vanaf het overgezet is loopt het goed nog even wachten met de vakantie kan het wel langer duren