24748
netweters
|
152265
antwoorden
|
20686
vragen
|
Vraagje:
Titel gewijzigd door Laurence (mod) | Vorige titel: App heeft melding: 'verder kijken' en stopt.
Je zal meer info moeten over het probleem
Welke zender welke programma
Dan kunnen zelf ook eens testen
Zo veel mogelijk info
Op ALLE zenders, bij terugkijken, bij live kijken, ... soms kan ik het programma uitkijken zonder de melding, soms krijg ik het midden het programma.
Ook op Apple TV (TvOS 18.3) heeft de Telenet Tv app dezelfde behaviour. Heel vervelend....
@SarahV @mawicon bedankt om dit te melden. Wat is de exacte bewoording van de melding die jullie dan in het midden van een programma te zien krijgen? En welke opties heb je dan om uit te kiezen? Als iemand van jullie eventueel een foto kan delen, kan altijd handig zijn om te delen met de Telenet TV-app collega's.
Zodra ik de melding zie zal ik proberen een foto te plaatsen. Is enkel wanneer ik via de app kijk, niet als ik via de TV box kijk.
In afwachting tot Lift U up begon, keken we vertraagd naar het nieuws, gestart vanuit de tv-gids via de optie 'Vanaf het begin kijken'.
Net voor het weerbericht start kregen we deze melding
Heb je 3 opties
- niets doen of weg klikken (Back button) : uit ervaring springt de app na x aantal minuten terug naar de tv gids
- Live Kijken : uit ervaring werkt dit wel en zou de app ergens middenin Familie geland zijn.
- verder kijken : tegen alle verwachtingen in konden we niet verder kijken naar het weerbericht, maar sprong de app naar het begin van het volgende programma (Familie).
Persoonlijk zou ik liever hebben dat de app gewoon verder blijft gaan zonder die popup totdat ik als gebruiker ervoor kies om te stoppen en van programma te veranderen of verder live te kijken... (wat ik eigenlijk ook zou verwachten bij de optie 'Verder Kijken')
Ik krijg deze melding tijdens het terugkijken. Bv 'Thuis' is al begonnen en ik kies om te kijken vanaf het begin. Soms halfweg het programma of wanneer het programma nog niet is gedaan krijg ik deze melding. Als ik nu 'verder kijken' of 'live kijken' kies dan spring het programma op 'live'
Onze excuses voor het wat latere antwoord, @SarahV! Dat komt dus echt halverwege? Of denk je dat dit misschien meer tegen het einde van het programma is? Kan het dat je tijdens het programma hebt doorgespoeld, waardoor de timing weer gelijk loopt?