Beantwoorden
SarahV
Professional Weetjesweter
Dat loopt vlotjes. Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Handje vol!

Telenet TV-app geeft melding: 'verder kijken' en stopt.

Vraagje:

Wij gebruiken heel veel de TV-app op onze (Google) TV - TCL 55T8B (televisie van de eindejaars-actie van Telenet)

Wanneer we een programma bekijken en kiezen voor de optie ‘vanaf begin kijken’ dan gebeurd het vaak dat we midden in de uitzending een bericht krijgen als we verder willen kijken. 
Dit is heel vervelend want als we de optie kiezen om verder te kijken dan stopt het programma.

Waarom kan de uitzending niet verder lopen tot we zelf beslissen dat het mag stoppen?

Is dit een algemeen probleem en zijn er nog gebruikers die dit voorhebben?

Titel gewijzigd door Laurence (mod) | Vorige titel: App heeft melding: 'verder kijken' en stopt.

9 reacties
luc55
Freshman Meesterweter
Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. Jij Netweters wikipedia! Vraagbaakkampioen!

Je zal meer info moeten over het probleem

Welke zender welke programma

Dan kunnen zelf ook eens testen

Zo veel mogelijk info

SarahV

Op ALLE zenders, bij terugkijken, bij live kijken, ... soms kan ik het programma uitkijken zonder de melding, soms krijg ik het midden het programma.

mawicon
Freshman Beetjesweter
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! Hi there!

Ook op Apple TV (TvOS 18.3) heeft de Telenet Tv app dezelfde behaviour. Heel vervelend....

Suzy
Community Manager
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! Tag away, my dear! TAGGING MASTER!

@SarahV @mawicon bedankt om dit te melden. Wat is de exacte bewoording van de melding die jullie dan in het midden van een programma te zien krijgen? En welke opties heb je dan om uit te kiezen? Als iemand van jullie eventueel een foto kan delen, kan altijd handig zijn om te delen met de Telenet TV-app collega's. 

https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

SarahV

Zodra ik de melding zie zal ik proberen een foto te plaatsen. Is enkel wanneer ik via de app kijk, niet als ik via de TV box kijk.

mawicon
Freshman Beetjesweter
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! Hi there!

In afwachting tot Lift U up begon, keken we vertraagd naar het nieuws, gestart vanuit de tv-gids via de optie 'Vanaf het begin kijken'. 

Net voor het weerbericht start kregen we deze melding

20250214_194806728_iOS.jpg

Heb je 3 opties

- niets doen of weg klikken (Back button) : uit ervaring  springt de app na x aantal minuten terug naar de tv gids

- Live Kijken :  uit ervaring werkt dit wel en zou de app ergens middenin Familie geland zijn.

- verder kijken : tegen alle verwachtingen in konden we niet verder kijken naar het weerbericht, maar sprong de app naar het begin van het volgende programma (Familie). 

Persoonlijk zou ik liever hebben dat de app gewoon verder blijft gaan zonder die popup totdat ik als gebruiker ervoor kies om te stoppen en van programma te veranderen of verder live te kijken... (wat ik eigenlijk ook zou verwachten bij de optie 'Verder Kijken') 

DeMMi
Expert Moderator
Een bus vol! Topicvreter! Warming up? Topicwurm!

Hey @SarahV, heb je dit onlangs opnieuw opgemerkt? Bezorg ons gerust enkele concrete voorbeelden! Dan kunnen we dit verder na laten kijken. 

https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewDeMMi | Expert Moderator

SarahV

Ik krijg deze melding tijdens het terugkijken. Bv 'Thuis' is al begonnen en ik kies om te kijken vanaf het begin. Soms halfweg het programma of wanneer het programma nog niet is gedaan krijg ik deze melding. Als ik nu 'verder kijken' of 'live kijken' kies dan spring het programma op 'live' 

verder kijken.jpgverder kijken 1.jpg

DeMMi
Expert Moderator
Een bus vol! Topicvreter! Warming up? Topicwurm!

Onze excuses voor het wat latere antwoord, @SarahV! Dat komt dus echt halverwege? Of denk je dat dit misschien meer tegen het einde van het programma is? Kan het dat je tijdens het programma hebt doorgespoeld, waardoor de timing weer gelijk loopt? 

https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewDeMMi | Expert Moderator