Beantwoorden
DaWo
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! En we zijn vertrokken! Hi there!

Telenet TV-app: kan geen connectie maken met box

Bij mijn moeder staat er een Telenet TV-box. We willen deze graag bedienen met de Telenet TV-app, maar de app slaagt er zelden in connectie te maken met de box. Wanneer je op haar wifinetwerk connecteert werkt alles weer naar behoren, maar zodra je van het netwerk afgaat kan er weer geen connectie gemaakt worden. Heeft er nog iemand problemen met deze functie in de app?

0 Likes
3 reacties
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Telenet TV-app: kan geen connectie maken met box

@DaWo 

Ik heb geen enkel probleem met het gebruik van de app. Maar heb niet geprobeerd om de box via een ander netwerk te bedienen. Waarom zou je de box ook bedienen van elders? Het lijkt me dus meer dan normaal dat het niet gaat. Misbruik loert om de hoek als dat zou gaan. Je zou dan van om het even waar de tv en box kunnen manipuleren.

 


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5227
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Telenet TV-app: kan geen connectie maken met box

Zou het kunnen dat je toestel automatisch verbinding maakt met een TelenetWiFree in de buurt?


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Suzy
Community Manager
Berichten: 7388
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Telenet TV-app: kan geen connectie maken met box

@DaWo voor Yelo Play weet ik dat je op je eigen netwerk verbonden moet zijn om te "swipen". Voor de TV-app naar de TV-box ben ik niet zeker of het kan vanop een extern netwerk. Ik zal dit eens navragen en jullie iets laten weten. Indien nodig wordt het externe artikel verduidelijkt. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes