Beantwoorden
Caroline4
Freshman Weetjesweter
Berichten: 9
Star Wars Day Mooi, mooi! Leesclubje starten? Pageturner!

Telenet TV-app: keuze Telenet TV-box

Ik heb net de telenet tv app geïnstalleerd, ik heb 2 tv boxen maar kan blijkbaar niet kiezen op welke box ik iets wil opnemen. In de yelo app had elke box een nummer en kon ik één van de 2 selecteren. Nu staat er 2 keer cas id. Moet ik iets doen om mijn tv boxen aan de app te koppelen? 

 

Titel gewijzigd I Vorige titel: 2 tv boxen op nieuwe app

0 Likes
13 reacties
Joeri2
Professional Beetjesweter
Berichten: 6
Follow the reader, reader! Leesbeest! Goed gevonden! Mooi, mooi!

Telenet TV-app: keuze Telenet TV-box

beste op zich is dat niet meer nodig op welke box je wat opneemt alles wordt in de cloud opgenomen bijgevolg kan je vanaf de beide boxen de opnames bekijken

Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5298
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Telenet TV-app: keuze Telenet TV-box

@Joeri2 

Vrees dat de mensen te weinig zijn geïnformeerd of te weinig info vragen voor ze over gaan naar de tv box, 

mensen denken dat ze per box een eigen opname opslag heeft, men weet dus niet dat de 200 uur cloud opname verdeeld wordt over alle tv boxen in huis op hetzelfde adres waardoor er in gezinnen soms problemen ontstaan dat er opnames gewist worden doordat ze onbewust denken of vergeten zijn dat dit gedeeld wordt in huis over alle boxen.

toch een optie dat eens moet bekeken worden of er daar geen oplossing voor is, bv extra opname capaciteit in de cloud vanaf 2 tv boxen.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5191
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Telenet TV-app: keuze Telenet TV-box

@Master-Magic 

Niet alleen dat, er zijn er ook genoeg die denken dat ze met twee boxen dubbel zoveel opnameruimte hebben (zoals bij de digicorder). Ook dat is niet zo in de praktijk, en eigenlijk is dat niet serieus van Telenet. Wie tweemaal abo betaalt voor de box zou ook tweemaal zoveel moeten mogen opnemen.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Santa
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 515
En wanneer slaap jij? JACKPOT! De race is begonnen! WOW!

Telenet TV-app: keuze Telenet TV-box


@StefaanH  schreef:

@Master-Magic 

Niet alleen dat, er zijn er ook genoeg die denken dat ze met twee boxen dubbel zoveel opnameruimte hebben (zoals bij de digicorder). Ook dat is niet zo in de praktijk, en eigenlijk is dat niet serieus van Telenet. Wie tweemaal abo betaalt voor de box zou ook tweemaal zoveel moeten mogen opnemen.


1,5 keer zoveel dan want de 2de TV-box kost maar de helft!

luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2697
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Telenet TV-app: keuze Telenet TV-box

Het is verwarrend de meeste gebruiken de yelo app terug

het heeft niet veel belang welke je selecteert( cas id) er zit op dit moment geen limiet op

het is allemaal te vlug moeten gaan en niets  is nog niet op punt op de app

Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5298
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Telenet TV-app: keuze Telenet TV-box

heb vanavond een update gehad op de yelo app, en daarop heb ik ook enkel maar de sportzenders zoals hier op het forum iemand gemeld heeft op de telenet app met een digicorder.

ik heb wel een tv box en op de telenet tv app wel alles perfect, dus voor mij is er geen probleem, maar zo zie je dat er wel degelijk een verschil zit in aanpassing van de accounts en de apps nog.

op de yelo app staat er nu ook een tekst met melding dat deze verdwijnt en een optie er onder om de telenet tv app te downloaden.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Caroline4
Freshman Weetjesweter
Berichten: 9
Star Wars Day Mooi, mooi! Leesclubje starten? Pageturner!

Telenet TV-app: keuze Telenet TV-box

We hebben nog de oude digiboxen. Mijn man en ik hebben elk een eigen box, dus voor ons heeft het eigenlijk wel belang. Maar dat zal dus niet meer mogelijk zijn in de toekomst, bedankt voor je info

0 Likes
Caroline4
Freshman Weetjesweter
Berichten: 9
Star Wars Day Mooi, mooi! Leesclubje starten? Pageturner!

Telenet TV-app: keuze Telenet TV-box

Ik kan ze niet selecteren, maar nu snap ik waarom, de app is gemaakt voor die nieuwe boxen

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5298
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Telenet TV-app: keuze Telenet TV-box

@Caroline4 

Dat zal snel genoeg mogelijk worden, alle accounts worden stapsgewijs aangepast om op de Telenet tv app gebruikzamer te worden zodat elke klant weer grotendeels kan genieten van het aanbod.

geef het nog beetje tijd eer alles afgerond is, iedereen krijgt een bericht wanneer je hem kan gebruiken.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Caroline4
Freshman Weetjesweter
Berichten: 9
Star Wars Day Mooi, mooi! Leesclubje starten? Pageturner!

Telenet TV-app: keuze Telenet TV-box

Ok, bedankt

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5203
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Telenet TV-app: keuze Telenet TV-box

Het is wel zo dat je voor een tweede TV-Box dezelfde huur betaald als voor een Digibox. Daarmee heb je ook niet meer ruimte om op te nemen. Een tweede TV-Box die een eigen opslagcapaciteit zou hebben op de cloud zou dan de huurprijs krijgen van de eerste net zoals een tweede Digicorder.

luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2697
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Telenet TV-app: keuze Telenet TV-box

Extra Telenet TV-box: € 4,82/maand

https://www2.telenet.be/residential/nl/landingspaginas/tarieven/tv/

Er zit korting op dus ze kunnen niets zeggen

0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5191
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Telenet TV-app: keuze Telenet TV-box


@janne_man  schreef:

Het is wel zo dat je voor een tweede TV-Box dezelfde huur betaald als voor een Digibox. Daarmee heb je ook niet meer ruimte om op te nemen. Een tweede TV-Box die een eigen opslagcapaciteit zou hebben op de cloud zou dan de huurprijs krijgen van de eerste net zoals een tweede Digicorder.


OK, die redenering kan ik wel volgen ...


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.