41860
netweters
|
18374
gesprekken
|
19856
vragen
|
Ik heb een Chromecast for Google TV aan de TV, internet verbinding is via wifi.
TV kijken via casten van Telenet TV app, geïnstalleerd op Android phone, via die Chromecast naar de TV, werkt goed.
TV kijken met de Telenet TV app, geïnstalleerd op die Chromecast, werkt niet goed - soms haperingen, soms minder scherpe beelden.
Iemand anders merkt dit ook? Suggesties?
Titel gewijzigd door Christof (mod) | Vorige titel: Telenet TV app: Chromecast en Chromecast for Google TV
@xm schreef:Suggesties?
VRT MAX en VTM GO gebruiken. Als die apps wél perfect streamen op je Chromecast met Google TV ligt het probleem bij de Telenet TV-app (gebrekkige implementatie van de afspeelsoftware in de Telenet TV-app).
VRT MAX en VTM GO apps of Chromecast with Google TV werken inderdaad goed.
Telenet TV app op Chromecast with Google TV is feitelijk onbruikbaar - bij mij alleszins.
Een probleem dat gekend is de wifi moet beter zijn voor de telenet app
De rest van de apps werken perfect
Telenet TV app zal vlot werken met met Ethernet adapter voor Chromecast with Google TV?
@xm Ik gebruik mijn tv app van Telenet op mijn Chromecast tv devices en dit werkt heel goed.
je moet wel zien dat je de 4k versie hebt want de gewone goedkopere HD versie heeft een tragere processor en werkt niet zo goed.
Om zeker te zijn dat je netwerk ok is kan je een netwerk adapter aansluiten op je chromecast en werken met een gewone utp kabel.
Ik moet zeggen, ik gebruik verschillende chromecast tv devices (allemaal 4k) en heb er draaien op wifi en 1 op kabel en heb nooit problemen.
Je moet wel een performante wifi hebben.
chromecast 4 k geen probleem hier
apple tv geen probleem wel moet af en toe wachten op de apps zeker als ze nieuw zijn
Telenet TV app werkt hier nu vlot met met Ethernet adapter voor Chromecast with Google TV. Niet met wifi (VRTMax, VTMGo, Arte enz werken wel goed over wifi)
Dit is bekent dat je voor de telenet aap zeer goede wifi moet hebben anders heb je haperingen