Beantwoorden
snap1704
Experienced Meerweter
Berichten: 114
De volle 100! De vlam zit erin. Al 25 duimen! Goed bezig!

Telenet TV-app op een Samsung TV

Er is mij iets niet duidelijk. Vanmorgen zei me er iemand dat ik  als Telenetklant zijnde ik kan kijken naar TV op mijn pc. Telenettv blijkt dit te heten. Ok heb ik ondertussen gevonden en ingesteld, maar kan ik hetzelfde zien op mijn Samsung TV ? via een app ofzo ?

 

Titel gewijzigd door DennisVO (mod) | Vorige titel: telenettv op Tv

11 reacties
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Telenet TV-app op een Samsung TV

Jazeker. Ga hier maar eens kijken.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Ex-Netweter
 

Telenet TV-app op een Samsung TV


@StefaanH  schreef:

Jazeker. Ga hier maar eens kijken.


Maar de vraag is of er al een Telenet TV app is voor Samsung TV's en die is er nog niet dacht ik?

(niet verwarren met de Telenet Flow app die wel beschikbaar is voor Samsung TV's)

Als je Telenet Tv al gebruikt dan heb je een TV-box en kan je Telenet Flow niet gebruiken.

snap1704
Experienced Meerweter
Berichten: 114
De volle 100! De vlam zit erin. Al 25 duimen! Goed bezig!

Telenet TV-app op een Samsung TV

Ja inderdaad voor mijn Samsung TV is de app nog niet beschikbaar. Hopelijk later wel. Heb nu wel via een android box hem kunnen installeren en die box is nu aangesloten op de TV.

Dank U heren.

StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Telenet TV-app op een Samsung TV

@snap1704 

In afwachting van een betere oplossing kun je ook vanaf uw foon via een chromecast kijken op uw TV.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
snap1704
Experienced Meerweter
Berichten: 114
De volle 100! De vlam zit erin. Al 25 duimen! Goed bezig!

Telenet TV-app op een Samsung TV

Ja inderdaad kan ik ook nog doen, dank U.

StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Telenet TV-app op een Samsung TV


@snap1704  schreef:

Ja inderdaad kan ik ook nog doen, dank U.


You're welcome 😉


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
yves71
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! Hi there!

Telenet TV-app op een Samsung TV

Raar dat dit als oplossing wordt gemarkeerd. De enige oplossing is dat Telenet zijn app voor het Samsung Tizen platform beschikbaar stelt. Het is Telenet die ons pusht om over te stappen naar de TV Box, met alle gevolgen vandien. Als het VTM, TV Vlaanderen en weetikveel wie allemaal lukt waarom het dure Telenet dan niet.

0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Telenet TV-app op een Samsung TV


@yves71  schreef:

Raar dat dit als oplossing wordt gemarkeerd. De enige oplossing is dat Telenet zijn app voor het Samsung Tizen platform beschikbaar stelt. Het is Telenet die ons pusht om over te stappen naar de TV Box, met alle gevolgen vandien. Als het VTM, TV Vlaanderen en weetikveel wie allemaal lukt waarom het dure Telenet dan niet.


Neen, dat is niet raar. Ik schreef toch "in afwachting van een betere oplossing" ...

Dit geeft duidelijk aan dat het geen definitieve oplossing is maar een (hopelijk) tijdelijke "oplossing" om toch zo goed mogelijk te kunnen kijken.

Dus ja, in de gegeven omstandigheden is dit een oplossing voor TS.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
yves71
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! Hi there!

Telenet TV-app op een Samsung TV

Met alle respect, een tijdelijke oplossing is geen oplossing. Een oplossing is per definitie definitief. Dit is een onhandige workaround die ons weer geld kost.

0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Telenet TV-app op een Samsung TV

@yves71 

Ik respecteer uw mening, maar ik denk dan: beter een tijdelijke "oplossing" dan helemaal geen oplossing. En als TS reeds een chromecast heeft kost hem dat niets extra.

Natuurlijk zou het veel beter zijn moest er meteen een echte oplossing tevoorschijn komen. Maar als dat niet het geval is ....

Bekijk het als thuiskomen met een reservewiel. Dat is toch beter dan aan de kant van de weg blijven staan, niet?


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Telenet TV-app op een Samsung TV

De vraag is : '... maar kan ik hetzelfde zien op mijn Samsung TV ? via een app ofzo ?'

Beantwoord de oplossing al dan niet de vraag? Moet het met een app zijn? wat is dan de betekenis van 'ofzo'?

 

Iedereen kan zijn eigen interpretatie geven. Maar zover mijn kennis van het Nederlands reikt komt deze vraag, rekening houdende met de twee vorige zinnen, neer op: Op welke manier kan ik om mijn Samsung TV naar Telenet TV kijken?

 

Men mag het antwoord op deze vraag niet verwarren met staat die oplossing mij aan.

 

0 Likes