Beantwoorden
Luize
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Telenet TV app wel casten, niet kijken op gsm

Gek probleem, nieuwe gsm, gegevens overgezet, alles in orde, maar bij telenet kan ik niet op mijn gsm kijken, foutmelding 2001 of 4003, maar als ik eerst cast, lukt het wel. Casten werkt dus wel, maar kijken op gsm niet. Moet ik een instelling aanpassen??

Trouwens zelfde bij disney plus. YouTube werkt wel...

 

Titel gewijzigd door Marie4 (mod) | Vorige titel: Wel casten, niet kijken op gsm

0 Likes
4 reacties
WG94
Freshman Allesweter
Berichten: 1117
Krak Applaus voor jezelf! Boek alvast het Sportpaleis! Bye-bye Google, hello Yougle!

Telenet TV app wel casten, niet kijken op gsm

Wat voor Smartphone gebruik je? (fabrikant, type, OS)

Aangezien zowel Telenet TV als Disney+ niet werken, denk ik persoonlijk aan een probleem met DRM (kopieerbeveiliging).

Is je toestel misschien rooted of jailbroken?

In elk geval probeer deze stappen eens te volgen: Help, mijn tv-app of -website werkt niet meer


  WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
kristofDW
Experienced Allesweter
Berichten: 1678
Krak 2021 Krak 2022 Krak Hallo zeg! Wat weet jij niet?

Telenet TV app wel casten, niet kijken op gsm

@Luize gebruik je een VPN , want Telenet TV en Disney zijn hier gevoelig aan. 

Dit heeft te maken met de uitzendrechten. Ook moet je toestel minstens android 6.0 (Opgelet: je toestel mag niet rooted of jailbroken zijn)

 


  KristofDW | Krak
  carpé diem.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Luize
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Telenet TV app wel casten, niet kijken op gsm

Rooted of jailbroken niet, tenzij zo aangekocht, lijkt me dus  niet. Alle stappen van de website had ik al doorlopen, geen resultaat. DRM ken ik niet...

0 Likes
Luize
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Telenet TV app wel casten, niet kijken op gsm

Gsm is samsung a14, volgens app zou ondersteund moeten zijn VPN ken ik ook niet. Mijn kennis is beperkt, ik ben bouwvakker, maar vroeger werkte alles naar behoren. Ik vind ook nergens een oplossing, en alle voorgestelde oplossingen heb ik al geprobeerd. Opnieuw installeren, opnieuw opstarten, ...

0 Likes