Beantwoorden
Eldrax
Freshman Weetjesweter
Berichten: 10
Handje vol! Leesbeest! Netjes! Mooi, mooi!

Telenet TV app werkt al dagen niet meer

Wat is dat de laatste dagen toch met die tv app op de tablet . 

 

 

Dienst niet beschikbaar 

Deze toepassing is tijdelijk niet beschikbaar. We lossen dit zo snel mogelijk om. Probeer het later opnieuw.

 

Al 2x contact gehad en telkens zeggen ze. We zijn er aan bezig. Een paar uurtjes geduld . 48u later ....

 

Pfffff

Tags (1)
44 reacties
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Telenet TV app werkt al dagen niet meer

@AmiyArmoire 

Het wordt wel een zootje door halve antwoorden.

Nog een stukje: Je spreekt over yelo en de tv-box.

Het is wel de bedoeling dat je de telenettv app en telenettv.be gebruikt bij bezit van tv-box.

 


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5198
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Telenet TV app werkt al dagen niet meer

@AmiyArmoire 

Als je op deze site naar beneden scrolt heb jeveen kop Telenet TV-Box en nog lager een kop Digicorder/Digibox.

Als je lokaal kan opnemen, heb je een Digicorder, als je opnames in de cloud zijn, dan heb je een TV-Box.

Klik op de gepaste zenderkaart. Op de tweede pagina bekijk je eerst de betekenis van de icoontjes en kijk gewoon na of je zender het bekijken op de appval dan niet toelaat.

AmiyArmoire
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Primeur! De kop is eraf! Hi there!

Telenet TV app werkt al dagen niet meer

Bedankt. Ik heb een tv-box want heb onze digicoder een paar maand geleden omgewisseld. Ben gaan nakijken op de site en de lijsten het gaat om programma's opgenomen op de standaard Vlaamse zenders dus volgens de lijst zouden deze moeten werken via de app. Heb net nog eens  getest in de app en niks wil starten, sommige blijven draaien, bij sommige komt een foutmelding. Met mijne login kan ik momenteel enkel live kijken. Ik dacht ik probeer eens met mijn man zijne inlog. Die geraakt zelfs helemaal niet ingelogd, krijgt direct foutmeldingen. Is er momenteel algemeen meer aan de hand? Ik weet niet meer wat te proberen. Nog tips?

0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Telenet TV app werkt al dagen niet meer

@AmiyArmoire 

Ik heb al uw posts i.v.m. dit probleem eens nagelezen.

Wat ik niet teruggevonden heb in uw posts is dat je contact genomen hebt met Telenet. Bel eens naar Telenet en laat ze uw activatie eens nakijken. Ik denk dat de oplossing vanuit die hoek zal moeten komen. Hier werkt het op dit ogenblik goed. Bij u zou dat ook moeten zijn.


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
AmiyArmoire
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Primeur! De kop is eraf! Hi there!

Telenet TV app werkt al dagen niet meer

Dat had ik inderdaad nog niet gedaan omdat ik deze site gevonden had en hier precies wel goede reactie op kwam, wat ook gebeurd is dus bedankt daarvoor. Ik heb met Telenet gebeld en de oplossing van cache leegmaken, herinstalleren enzo werkt blijkbaar niet bij iedereen en bij ons dus. Er is een dossier opgemaakt in afwachting van een oplossing dus we wachten af... 

Gregory_gregory
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Leesbeest! Leesclubje starten? It's your fourth party! Pageturner!

Telenet TV app werkt al dagen niet meer

Ik heb dat probleem ook werkt niet heb Android 10 en vorige Android werkt het wel.. het is lastig zo...

0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Telenet TV app werkt al dagen niet meer

@Gregory_gregory 

Het probleem van de telenettv app heeft niets te maken met android 10. Bij mij werkt het daarop.

Als jij zegt: "ik heb dat probleem ook", bedoel je dan dat de oplossing, hoger in deze draad, van @CarlAtTelenet niet geholpen heeft? Geef dat dan door aan Telenet. Anders de voorgestelde oplossing eens testen.


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Gregory_gregory
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Leesbeest! Leesclubje starten? It's your fourth party! Pageturner!

Telenet TV app werkt al dagen niet meer

Heb alles getest en werkt niet schandalig ! Dringend update fix inloggen geen problem meer geef steeds error 

0 Likes
Bizziebee
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Primeur! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! Hi there!

Telenet TV app werkt al dagen niet meer

@CarlAtTelenet Ik heb speciaal een login op de Netweters gemaakt om jou hier te kunnen bedanken!

 

Al weken kreeg ik die app niet meer aan de praat, niet op tablet en niet op GSM, en dat is in deze lockdown tijden best vervelend.
Dankzij jouw heldere uitleg heb ik de app op beide toestellen weer werkende gekregen.

 

Dankjewel en stay safe!

 

 

Danny54
Experienced Weetjesweter
Berichten: 17
O dierbaar België.. Alles op zijn plek! TV-box / TV-app / telenttv.be Handje vol!

Telenet TV app werkt al dagen niet meer

Ik heb hetzelfde probleem al enkele weken. App werkt wel op de smartphone, maar niet op de tablet. Wij krijgen de tv-gids gedeeltelijk te zien maar tv kijken lukt niet. Steeds dezelfde melding:niet beschikbaar, aanmelden. Aanmelden lukt niet,ook na verwijderen en opnieuw installeren hetzelfde probleem.

0 Likes
jafrac1
Freshman Weetjesweter
Berichten: 13
Twee handen vol! Follow the reader, reader! Leesbeest! Mooi, mooi!

Telenet TV app werkt al dagen niet meer

Hallo

Probeer het eens via de webcite: Telenet. Be

En zo naar tv kijken 

😁

0 Likes
Bizziebee
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Primeur! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! Hi there!

Telenet TV app werkt al dagen niet meer

Heb je geprobeerd je gebruikersnaam in te geven volledig in kleine letters?

0 Likes
L4a1
Experienced Weetjeslezer
Berichten: 1
De kop is eraf! Hi there!

Telenet TV app werkt al dagen niet meer

Hier al van negen maart aan t sturen....reactie we zijn er aan bezig....ondertussen al een maand...

0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Telenet TV app werkt al dagen niet meer

@L4a1 

Heb je de oplossing van@CarlAtTelenet , in deze draad al geprobeerd?

Goed opletten bij aanmelden, GEEN hoofdletters, ook niet de eerste.


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Danny54
Experienced Weetjesweter
Berichten: 17
O dierbaar België.. Alles op zijn plek! TV-box / TV-app / telenttv.be Handje vol!

Telenet TV app werkt al dagen niet meer

Dit hebben we geprobeerd, echter zonder resultaat

0 Likes