Beantwoorden
Janneke_Dust
Freshman Meesterweter
Berichten: 2247
Krak 2021 Krak 2022 Krak 2020 De slimste mens? Dat ben jij.

Telenet TV : deze app werkt niet op je apparaat

Als ik de telenet TV app wil downloaden dan krijg ik de foutmelding : Deze app werkt niet op uw apparaat.

mijn GSM : xiaomi POCO X3 pro Androïd 12. Gsm is niet geroot volgens de app om dit te testen.

Waarom krijg ik die melding en hoe kan ik dan toch telenet tv instaleren.

 


Jean (Janneke Dust) | Krak
Hou het eenvoudig.
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
8 reacties
DeLLiAnO
Freshman Allesweter
Berichten: 1085
Meer goede raad dan tante Kaat Een mailpaal! Ongelooflijk (maar waar)! Waar zijn die handjes?

Telenet TV : deze app werkt niet op je apparaat

@Janneke_Dust 

Heb jij je gsm eens unroot op bv zelf een nieuwe firmware of custom firmware op je gsm te zetten? Meestal krijg je dan die melding.

Bv omdat je gsm niet meer updates kreeg en je met custom rom/firmware andere op gsm hebt gezet zodat je gsm up to date bleef en je hem langer kon gebruiken?

Zoja, dan herkennen veel toestellen deze status en kan je geen gebruik maken van telenet tv of yelo, of andere apps.

Dit omdat zogezegd je toestel dan niet meer secure is, en je dan programmas kunt gebruiken om bv opnames te downloaden en te sharen of voor sommige apps vanwege de beveiliging.

 


_______________________

If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.

0 Likes
Janneke_Dust
Freshman Meesterweter
Berichten: 2247
Krak 2021 Krak 2022 Krak 2020 De slimste mens? Dat ben jij.

Telenet TV : deze app werkt niet op je apparaat

Op mijn smartphone staan enkel updates androïd die automatisch aangeboden worden door de producent.

 


Jean (Janneke Dust) | Krak
Hou het eenvoudig.
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
DeLLiAnO
Freshman Allesweter
Berichten: 1085
Meer goede raad dan tante Kaat Een mailpaal! Ongelooflijk (maar waar)! Waar zijn die handjes?

Telenet TV : deze app werkt niet op je apparaat

@Janneke_Dust 

Das heel raar🫤 , zeker omdat het over officiële updates gaat. Normaal wilt die melding zeggen dat je de softwarebeveiliging unlocked hebt, voor custom roms te draaien

Heb je al eens gekeken of er een nieuwe beveiligingsupdate is uitgebracht? Of een nieuwe google play update?

Heb je dit alleen bij de telenet tv app? Bv als je bank app zou downloaden(moest je dit niet hebben), en je hebt hem unroot, kan je hem ook niet downloaden.(of gebruiken)

Als je bv in je telefoon gaat naar instellingen, en dan bij info telefoon ofzo (noemt mss bij elk toestel anders) kun je dan bv bij status gegevens zien of dat ie status officieel zegt ergens in die lijnen?

Ook kan je op google play een app downloaden onder naam root checker (en zien wat die zegt)

Kunt ook via google play website inloggen en vandaar de app telenet tv naar je gsm sturen (als ie niet zelfde foutmelding geeft.)

 


_______________________

If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.

0 Likes
Janneke_Dust
Freshman Meesterweter
Berichten: 2247
Krak 2021 Krak 2022 Krak 2020 De slimste mens? Dat ben jij.

Telenet TV : deze app werkt niet op je apparaat

De root cheker zegt dat de GSM OK is. Een APP om te unrooten zegt ook dat de GSM OK is.

De GSM van mijn vrouw kon telenet tv wel downloaden en instaleren. Ik heb dan deze APP gedeeld met mijn GSM en daar geinstalleerd zonder problemen.

De telenet tv app werkt nu, met al de gekende problemen.

Maar google lay blijft volhouden dat deze APP niet werkt op mijn GSM.


Jean (Janneke Dust) | Krak
Hou het eenvoudig.
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
DeLLiAnO
Freshman Allesweter
Berichten: 1085
Meer goede raad dan tante Kaat Een mailpaal! Ongelooflijk (maar waar)! Waar zijn die handjes?

Telenet TV : deze app werkt niet op je apparaat

@Janneke_Dust 

Blij dat het zo wel werkt, nu maar hopen dat ie ook nog wel de updates uitzend.

Is echt raar gevalletje, je zou hier iemand van telenet moeten taggen, en ff vermelden welk exact toestel je hebt, laatste nieuwe update google play update, laatste nieuwe beveiligings update... Dat je die allemaal hebt. Zodat ze dit aan technische dienst kunnen doorgeven (vergeet altijd wie hiervoor te taggen)

@Bjarne ?

 


_______________________

If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.

0 Likes
Bjarne
Expert Moderator
Berichten: 504
Champagne, lezer van het jaar! Boek alvast het Sportpaleis! Waar zijn die handjes? JACKPOT!

Telenet TV : deze app werkt niet op je apparaat


@DeLLiAnO  schreef:

@Janneke_Dust 

Blij dat het zo wel werkt, nu maar hopen dat ie ook nog wel de updates uitzend.

Is echt raar gevalletje, je zou hier iemand van telenet moeten taggen, en ff vermelden welk exact toestel je hebt, laatste nieuwe update google play update, laatste nieuwe beveiligings update... Dat je die allemaal hebt. Zodat ze dit aan technische dienst kunnen doorgeven (vergeet altijd wie hiervoor te taggen)

@Bjarne ?


@DeLLiAnO Jullie mogen steeds @Moderator mentionen om iets aan ons te flaggen. Wij zullen dan bekijken of het nodig is om het intern door te geven.

@Janneke_Dust Ik heb dit topic alvast intern doorgestuurd zodat ze dit toch verder kunnen bekijken.


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewBjarne | Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Janneke_Dust
Freshman Meesterweter
Berichten: 2247
Krak 2021 Krak 2022 Krak 2020 De slimste mens? Dat ben jij.

Telenet TV : deze app werkt niet op je apparaat

De account die ik normaal gebruik voor "play store" heeft als land Spanje. Ik heb geprobeerd om dit te veranderen naar België, maar dat is me niet gelukt.

Gelukkig heb ik nog een andere account en daar is het land België, dan kan ik de APP telenet TV zonder probleem downloaden en installeren.


Jean (Janneke Dust) | Krak
Hou het eenvoudig.
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Telenet TV : deze app werkt niet op je apparaat

@Janneke_Dust 

Telenet apps hebben altijd als instal land belgie nodig, 

met andere landen lukt het meestal niet of men moet vpn gebruiken denk ik.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes