24748
netweters
|
152280
antwoorden
|
20688
vragen
|
Hallo iedereen
Wij kijken al een paar jaar tv via telenet.tv(website) maar sinds de panne van gisteren krijgen wij enkel nog de melding "An error has occurred" als je naar deze site gaat. Komt dit nog terug?
Titel gewijzigd door Dakota (mod) | Vorige titel: Telenet.tv
Af gooien en terug op nieuw installeren en opnieuw in loggen
Kijk ook eens naar je firewall uitschakelen en opnieuw opstarten
Ook eens je cashe en cookies legen en dan eens opnieuw proberen.
Bedankt voor de oplossing
hallo, hier ook het zelfde probleem.
tv app eraf gegooid, maar in da apple store is de telenet tv app enkel aanwezig voor ipad en iphone (waar ik geen probleem heb)
het probleem is op de imac en hiervoor is geen app beschikbaar
Vraag het eens na aan telenet
https://www2.telenet.be/residential/nl/contact/mytelenet-help/chat-via-whatsapp.html
Geef zo veel mogelijk info en welk toestel je gebruikt
@GAW schreef:hallo, hier ook het zelfde probleem.
tv app eraf gegooid, maar in da apple store is de telenet tv app enkel aanwezig voor ipad en iphone (waar ik geen probleem heb)
het probleem is op de imac en hiervoor is geen app beschikbaar
Op desktop kan je inderdaad alleen de telenet.tv gebruiken. Je browser vraagt je normaal (of heeft de optie) of je deze wil installeren, dat is echter optioneel.
Het probleem lijkt te gebeuren wanneer je wil inloggen en er een DTV lijn moet geselecteerd worden.
het probleem dat hier vernoemd word uit zich als volgt:
je drukt op aanmelden, en dan word je naar een dtvlineselector gestuurd (https://dtvlineselector.telenet.be/dtv/v1/authorize)
echter geeft die meteen een 403 forbidden terug, waardoor mensen die hun cookie niet meer hebben, en dus opnieuw willen inloggen er niet meer door geraken.
Noot dat dit probleem op zowel Pre als productie voorkomt
Kan inderdaad terug kijken op mijn Mac naar telenet tv
Alleen inloggen lukt nog niet.