24748
netweters
|
152280
antwoorden
|
20688
vragen
|
Ik kan telenet tv (www.telenettv.be) niet meer openen op mijn laptop bij google. Krijg steeds de melding an error occured. Via norton private browsing en de oude link van Yelotv lukt het wel. Al het andere, tv box, chromecast of gsm geen probleem. Iemand een oplossing?
Titel gewijzigd door Filip (mod) | Vorige titel: telenet tv via google
Opgelost! Ga naar oplossing.
Cashe en cookies eens legen kan helpen. Als je een andere browser gebruikt ( Firefox of iets ) heb je dan dezelfde melding ? En dus niet private browsing hé maar echt een andere browser.
Bij Firefox werkt het.
De "juiste" link is telenet.tv (de link die jij deelt moet daar normaal naar toe verwijzen). Werkt die wel?
Ja die staat in mijn bookmarks.
@patrick37 telenettv.be werkt bij mij ook, maar waarom de (voor @jerry4) niet werkende omweg nemen als de "juiste" telenet.tv wel werkt...
Ik ga wel degelijk via mijn bookmark altijd naar telenet tv. Ik had daarnet de link verkeerd geschreven.
https://www.telenet.tv/nl/home is mijn link. Die werkt dus niet meer op google sinds een paar dagen.
Die .tv link werkt hier ook niet, net als vrijdagavond, geen verbinding.
(Yelotv lukt het wel )
We dachten dat het uitgezet was
Best dat deze oude zaken ook uit zetten zeer raar
@jerry4 Je moet de url van Telenet Tv uit je browser halen en terug toevoegen met de juiste url : https://www.telenet.tv/
Het kan gebeuren dat de link in je browser niet meer werkt, doordat achterliggende koppelingen defect zijn.
Je kan ofwel je browser volledig resetten naar de standaard instellingen ofwel de nieuwe url toevoegen en nog eens proberen.
Best wel even het cachegeheugen leegemaken van je browser.
Aan de connectie zelf is er niets mis omdat het met een andere browser wel gaat.
Ik heb hetzelfde probleem sinds vorige week, lukt niet op pc windows 11 , en ook niet op pc Imac, heb nu Firefox op windows en hier werkt het alleen als je een prive pagina opent !
Wat is de oorzaak vraag ik mij af ?
Bedankt, zal ik proberen!!
Werkt terug, bedankt!!
Hey, doen wat kristofDW hierboven voorstelt. Bij mij lukte het nadien onmiddellijk.