Beantwoorden
XhizorBE
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Netjes! Leesclubje starten? It's your fifth party! Primeur!

Telenet one up vraag

Goede morgen

Heb volgende vraag, zou graag telenet one up bestellen. Maar mijn probleem is dat 'k in dat geval dan ver 4 tv boxen zou moeten huren. Aangezien mijn zus geen deftige android tv heeft, en mijn ouders ook niet. Dan zit 'k ook nog met een gewone tv in de living, het is hier nog vrij prehistorisch 

De prijs komt op zo'n 150 euro per maand exclusief de huur van meerdere tv boxen. Vraag me echter af of die 20 euro per maand tv iconic er al één tv box bij zit. De tweede tv box komt dan aan 4.50 euro ongeveer ? 

Heb ook nog als optie om gewoon te investeren in android tv's, maar mijn vader kijkt ook graag naar voetbal. Weet niet of er al een play sports app is voor android tv's ? En of dergelijke apps ook bug vrij zijn of toch wat deftig werken ?

Dan vraag 'k me ook af of 'k nog iets kan terug vorderen van men aangekochte digicorders, dat er iets bestaat als omruilen dat je nog iets terug krijgt van restwaarde ?

Hopelijk is het wat duidelijk 😅

0 Likes
3 reacties
Michael-Dom
Experienced Weetjesweter
Berichten: 22
Dag van de Chocolade Verander-je-wachtwoord-dag Say what?! Wereld gedichtendag

Telenet one up vraag

1e box is inbegrepen in one(up).

Aangekochte digiboxen worden waardeloos, misschien nog 2de hands te verkopen.

Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Telenet one up vraag

@XhizorBEJe kan uw digicorders en/of digiboxen ook behouden bij one up, je bent niet verplicht de tv box te nemen, je moet wel tv iconic nemen voor een kabel abbo voor tv te behouden.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
flip1953
Experienced Allesweter
Berichten: 1574
Champagne, lezer van het jaar! Applaus voor jezelf! Straf. Héél straf! Boek alvast het Sportpaleis!

Telenet one up vraag

@XhizorBE 

Ik begrijp dus uit je verhaal dat je nu op 4 toestellen TV kijkt via aangekochte digicorders?

Zoals vorige posters schreven ben je niet verplicht om te kiezen voor de TV-Box, maar kan je blijven kijken via de digicorders.

 

Bij TV Iconic (20€) is de huur van één digicorder inbegrepen. Je kan dan de aangekochte digicorders ook gewoon blijven gebruiken.

 

Misschien kan je nog een kleine besparing doen.

Indien je, in jouw huidige formule/pack, apart betaalt voor je TV abonnement, dan zou ik proberen om alléén jouw internet abonnement op te zetten naar OneUp, en je huidig kabelabonnement te behouden.

Dan betaal je €18,58 per maand (abonnement kabel-tv €13.66 + auteursrechten €4.92) in plaats van €20,00. Bij TV Iconic huur je dus de 1ste digicorder voor €1.42 per maand 😊