24751
netweters
|
152348
antwoorden
|
20691
vragen
|
Beste @Suzy
Sinds enkele dagen komt er op de tvtheek en mijn tv van de telenet tv app niets op. Na herinstallatie van de app weer wel maar kan ik niets afspelen. Error -2030. Dit op zowel de beta als de normale versie.
Kan dit bekeken worden aub?
Mvg,
Bregt
Opgelost! Ga naar oplossing.
De problemen doen zich niet alleen bij u voor. Ik krijg o.a. de melding dat een abo nodig is, dat ik wel heb.
Onderzoek gewenst zou ik zeggen.
@Suzy: er ontbreken heel wat posters in de tv-theek
Nu kan ik me zelfs niet meer aanmelden...
Had ook enkele herkansingen nodig.
@Bregt-aalst @louishufk sinds gisteren 19u40 is er een probleem met de Telenet TV-app en telenettv.be. Blijkbaar zie je een foutmelding of blijft de pagina laden wanneer je live TV kijkt, de TV-theek gebruikt of opnames bekijkt. Op de TV-box zelf is er geen probleem.
Telenet werkt eraan en probeert het zo snel mogelijk op te lossen.
Ik heb nog steeds dit probleem. Kan me niet aanmelden en wanneer ik 'tv kijken'/'opnames' of andere opties selecteer blijft de app laden. Uiteindelijk krijg ik dan de melding 'de dienst is tijdelijk onbeschikbaar, wij werken eraan'. Dit nu al zeker een week.
Je hebt dat probleem niet alleen.
Er zijn variaties op het thema van: er zijn geen gegevens beschikbaar tot je hebt een abo nodig.
De moeilijkheden zijn op dit ogenblik terug in de app. Op telenettv ziet het probleem er anders uit, maar het resultaat is hetzelfde.
Hier idem
kan op mijn smartphone samsung s8 geen tv meer zien op de app
krijg deze foutmelding : deze video kan niet worden afgespeeld (-2030)
ook mijn opnames bekijken lukt niet, lijst is zelf leeg
Beste,
Ondervinden jullie nog steeds hinder met de Telenet-tv app? Ik kan mij nog steeds niet aanmelden en dit duurt nu toch al enkele weken...
Het zou moeten lukken mits een paar kleine ingrepen.
Eerst afmelden (indien mogelijk)
Verwijder de cache van de telenettv app
Herinstalleer eens de telenettv app.
Meld je terug aan maar let hierbij op. Typ uw e-mail adres om in te loggen ZONDER gebruik van HOOFDLETTERS. Bij het invullen wordt automatisch de eerste letter van het e-mail adres als hoofdletter weergegeven. Dat mag niet.
afgemeld
verwijderd
terug gedonwload
mail : kleine letters
paswoord
en : gelukt, alles werkt terug
bedankt