Beantwoorden
josjdw
Experienced Weetjesweter
Berichten: 24
Complimentendag Tien op tien! Dat loopt vlotjes. Nog geen reader's digest? :-)

Telenet tv app werkt niet (meer) op pc

Sinds gisteren krijg ik "Niet beschikbaar. Deze video kan niet worden afgespeeld. 1002" - als ik gelijk welke zender wil zien via de Telenet tv app op mijn pc. Vroeger heeft dat altijd perfect gewerkt. Op een gegeven moment kreeg ik ook iets te zien over rechtenbescherming of zo, maar slechts éénmaal. Heb getracht oplossing te vinden via Netweters - probleem wel enkele malen tegengekomen maar geen oplossing... .
Op mijn smartphone (zowel met alleen wifi of alleen mobiele data) werkt de app wel.
Iemand die kan helpen - Telenet helpdesk...?

4 reacties
WG94
Freshman Allesweter
Berichten: 1142
Krak Applaus voor jezelf! Straf. Héél straf! Boek alvast het Sportpaleis!

Telenet tv app werkt niet (meer) op pc

Heb je toevallig iets aan je opstelling aangepast, bijvoorbeeld nieuw beeldscherm, of ben je mogelijk in het buitenland of gebruik je een VPN?


  WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
josjdw
Experienced Weetjesweter
Berichten: 24
Complimentendag Tien op tien! Dat loopt vlotjes. Nog geen reader's digest? :-)

Telenet tv app werkt niet (meer) op pc

Niet in buitenland  (daar werkte het wel een paar maanden geleden). Geen aanpassingen gedaan - wel altijd vpn van Norton en even geëxperimenteerd met de vpn van Dashlane. Alle vpn instellingen uitgezet. Werkt nog altijd niet...

Ik heb nog eens geprobeerd om alles te bekijken via de Telenet app... . En, vreemd, het zijn blijkbaar alleen de "live" uitzendingen die niet werken. Momenteel toont "Home" de uitzending van Chantal -perfect te bekijken. Maar daaronder staan de live uitzendingen ("meest bekeken") - als ik die aanklikt krijg ik de "Niet beschibaar... " mededeling, net als ik op alle zenders klik die ik vind onder de "TV kijken" tab. Idem voor "Zenders". Alles onder "Streaming" en "Mijn TV" werkt perfect. Blijkbaar zijn het alleen de live uitzendingen die het laten afweten... ra ra? Enig idee?

Suzy
Community Manager
Berichten: 7393
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Telenet tv app werkt niet (meer) op pc

@josjdw ik zie dat jouw eigen antwoord als oplossing gemarkeerd staat. Heb je het effectief toch een oplossing gevonden door met de VPN te spelen of via je Norton security software iets te wijzigen? Of werken je live-tv uitzendingen nog steeds niet?


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

josjdw
Experienced Weetjesweter
Berichten: 24
Complimentendag Tien op tien! Dat loopt vlotjes. Nog geen reader's digest? :-)

Telenet tv app werkt niet (meer) op pc

Hi Suzy,

Per ongeluk mijn eigen post aangeduid als oplossing en ik kon dit niet corrigeren. Op dat moment had ik nog steeds het probleem dat lifeuitzendingen "niet beschikbaar" waren. Nu nadat ik jouw post las nog even geprobeerd ... en het werkt terug. Geen idee waarom, maar eind goed al goed zullen we maar zeggen. Dank voor je follow-up !