Beantwoorden
DeLLiAnO
Freshman Allesweter
Berichten: 1085
Meer goede raad dan tante Kaat Een mailpaal! Ongelooflijk (maar waar)! Waar zijn die handjes?

Telenet tv-box krijgt karaoke app en haardvuur app

Klanten van Telenet met een TV Box kunnen vanaf vandaag gebruikmaken van twee nieuwe apps. Karaokefans kunnen hun hart ophalen in de Stingray karaoke-app, met meer dan 70.000 liedjes in 25 verschillende talen, waaronder ook het Nederlands. Met een andere applicatie wordt een televisie dan weer omgevormd tot een knetterende open haard.

In de Stingray karaoke-app is het mogelijk om zelf tot 100 liedjes in een playlist te zetten of voor een thema-playlist te kiezen. Behalve populaire liedjes zijn er ook heel wat songs van Disney beschikbaar.

Naast karaoke is er voortaan ook de haardvuur-app beschikbaar, die het tv-scherm omvormt tot een gezellige open haard. “Tijdens de feestdagen nestelen we ons al snel met het gezin of familie knus in de living, waar dan ook vaak de televisie aanstaat. Met deze extra’s op de TV Box spelen we in op de eindejaarsperiode, waarin we het gezellig maken”, zegt Christophe Costers, verantwoordelijk voor digitale televisie en entertainment bij Telenet.

Klanten van Telenet met een oudere decoder kunnen deze kosteloos ruilen naar het nieuwste model, laat de firma nog weten.

Bron: Link 

 


_______________________

If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.

14 reacties
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5296
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Telenet tv-box krijgt karaoke app en haardvuur app

Denk dat er daar niet veel zitten op te wachten maar 2024 brengt ons Disney+ op de tv box, dus wordt het wel nog een goed nieuwjaarscadeau 😉

 

update: moet 2023 zijn dat de app op de box komt, mij gemist, sorry.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Hofkens
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 489
Waar zijn die handjes? De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-)

Telenet tv-box krijgt karaoke app en haardvuur app


@Master-Magic  schreef:

Denk dat er daar niet veel zitten op te wachten maar 2024 brengt ons Disney+ op de tv box, dus wordt het wel nog een goed nieuwjaarscadeau 😉


2024 zou echt wel belachelijk laat zijn, dat is nog meer dan een volledig jaar wachten. Terwijl de app perfect is aangepast aan de decoder aangezien ze in Nederland volledig dezelfde decoder gebruiken en daar sinds gisteren de app beschikbaar is.

DeLLiAnO
Freshman Allesweter
Berichten: 1085
Meer goede raad dan tante Kaat Een mailpaal! Ongelooflijk (maar waar)! Waar zijn die handjes?

Telenet tv-box krijgt karaoke app en haardvuur app

@Master-Magic 

Ik zit er ook niet op te wachten hoor 🙂 en "voor mij" hoeft disney+ niet op tvbox (voor veel ander wel) Zoals dikwijls herhaald, de kwaliteit dat een streamingsapp je aanbiedt via tvbox of de apps op je tv, is het verschil voor mij erg groot.

Maar mss met die open haard app.., tvrouwke, muziekske en drankske, lichten wat gedimt, 4zijdige Ambilight en een berevelleke op de grond, brengt telenet toch mensen weer "een stukje dichter naar elkaar toe" 😉😀 lol

 

 

 


_______________________

If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.

DeLLiAnO
Freshman Allesweter
Berichten: 1085
Meer goede raad dan tante Kaat Een mailpaal! Ongelooflijk (maar waar)! Waar zijn die handjes?

Telenet tv-box krijgt karaoke app en haardvuur app

Juist is alles getest, tis voor veel mensen wel leuke aanvulling, mensen dat graag zingen, kinderen... Voor elk wat wils. App werkt perfect.

De haardvuur app is wel leuke toevoeging, het hout dat je hoort branden en knetteren, het lichtjes blazen van de vlammen die van het hout komen, en oogt (in zover mogelijk) naturel en gezellig.

 


_______________________

If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.

Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5296
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Telenet tv-box krijgt karaoke app en haardvuur app

@Hofkens 
jullie zien alles te simpel, het is niet omdat de app beschikbaar is dat die in de software versie van Vlaanderen werkt, er zijn dan nog licenties om het te gebruiken en om dit via die app werkbaar te hebben op de tv box in Vlaanderen,

het is niet zo simpel als op een Android toestel of apple toestel te installeren, komt veel bij kijken.

heb gewoon wat geduld, binnen 14 dagen zijn we al 2024 😉

 

update: mij gemist, moet zijn in 2023.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5296
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Telenet tv-box krijgt karaoke app en haardvuur app

@DeLLiAnO 

Geen foto’s posten dan he hahahaha


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2678
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Telenet tv-box krijgt karaoke app en haardvuur app

En we vergeten dat disney+ ook de franstalige disney+ zal aanbieden op telenet en daar zal ook nog eens tijd en geld in stekken

en dat zal het niet waard zijn  en klanten die disney+ zelf nemen zonder via telenet zullen minder betalen we zien het meer zaken al

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5296
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Telenet tv-box krijgt karaoke app en haardvuur app

@luc55 waarom een franse versie??? alle films zijn met verschillende talen beschikbaar welke in belgie mogen beschikbaar zijn, dus er is geen echte optie nodig voor de franse versie.

hoeveel klanten heeft telenet met de telenet box in het franse gedeelte van belgie, denk niet zoveel als Vlaamstalige, en wat doe je dan met de Duitstalige, moeten die dan ook een aparte app hebben op de tv box.

talen spelen zo geen rol, alles is beschikbaar in de talen die nodig zijn.

zoals in ander topic gezegd heeft het te maken met licenties, eer die overeenkomst er is dan kunnen ze de app verder uitwerken aan de normen van de tv box in belgie.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Anneke1956
Freshman Weetjesweter
Berichten: 9
Star Wars Day Goed gevonden! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Telenet tv-box krijgt karaoke app en haardvuur app

Waarom werkt de karaoke app bij mij niet , heb nochtans de nieuwe tv box . Lijkt me leuk voor tijdens kerst met de kinderen te doen . 

0 Likes
Anneke1956
Freshman Weetjesweter
Berichten: 9
Star Wars Day Goed gevonden! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Telenet tv-box krijgt karaoke app en haardvuur app

Ok is al opgelost . 

0 Likes
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2678
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Telenet tv-box krijgt karaoke app en haardvuur app

Zoals je zegt licenties disney + gaat voor de 2 talen gaan zoals netflix

en er zit dan verschil op ook is niet gewoon een copie in het frans

simpel is dat niet

0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5188
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Telenet tv-box krijgt karaoke app en haardvuur app


@Anneke1956  schreef:

Ok is al opgelost . 


Da's fijn, mogen wij ook weten wat het probleem was, en zeker hoe het opgelost geraakt is? Dat is dikwijls nuttige info voor andere Netweters met hetzelfde of gelijkaardig probleem.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Anneke1956
Freshman Weetjesweter
Berichten: 9
Star Wars Day Goed gevonden! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Telenet tv-box krijgt karaoke app en haardvuur app

Heb het een paar keer opgestart en ineens deed die het wel . Denk dat ik beetje ongeduldig was . 

0 Likes
DeLLiAnO
Freshman Allesweter
Berichten: 1085
Meer goede raad dan tante Kaat Een mailpaal! Ongelooflijk (maar waar)! Waar zijn die handjes?

Telenet tv-box krijgt karaoke app en haardvuur app

Kan je wel eens gelijk in hebben, hier duurde het ook heel even, en leek of ie vastliep tijdens proces, maar met geduld kwam ie er doorheen.

 


_______________________

If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.

0 Likes