Beantwoorden
Jawi
Experienced Weetjesweter
Berichten: 21
Handje vol! Twee handen vol! Follow the reader, reader! Leesbeest!

TelenetTV app 1.3.0 registreert Apple TV als toestel

Hallo,

 

Vooraleerst hier ook even klagen over de 5 te registeren toestellen. Dit is VEEL te weinig zoals al meermaals aangehaald op dit forum.

 

Daarnaast lijkt het er op dat sinds versie 1.3.0 van de Telenet TV app op IOS, er blijkbaar nu ook Apple TV’s geregistreerd moeten worden? Airplay was mijn inziens vrij van registraties ?? Mocht dit nu nieuw zijn in 1.3.0, kom ik terug op mijn inleiding: 5 toestellen registreren in deze tijd???

 

Zijn er nog mensen die dit ondervinden? Of ben ik te voorbarig en is het gewoon een eenmalige bug?

 

Daarnaast, bij mijn weten, is Telenet de enige die deze beperking heeft? Ziggo / KPN in Nederland kent geen beperkingen. Zelfde geldt voor de Yelo TV app.

Prima dat er beperkingen zijn, maar doe het dan op het aantal streams tegelijkertijd (cfr. Netflix / Spotify)....

 

Ik ben benieuwd naar jullie meningen!

 

 

0 Likes
47 reacties
Ninoooke
Experienced Weetjeslezer
Berichten: 1
De kop is eraf! Hi there!

TelenetTV app 1.3.0 registreert Apple TV als toestel

Ik zie dat hier veel mensen zijn die apple tv gebruiken met telenet tv app. 
hebben jullie ook problemen dat je niet alle zenders kunt afspelen via airplay?

ik krijg bij vtm zenders steets een foutmelding als ik afspeel via airplay naar een apple tv. 
@Suzy is daar al iets over bekend bij jullie?

ik heb een apple tv serie 3 en ook deze moest gewoon geregistreerd worden in de app.

0 Likes
Jawi
Experienced Weetjesweter
Berichten: 21
Handje vol! Twee handen vol! Follow the reader, reader! Leesbeest!

TelenetTV app 1.3.0 registreert Apple TV als toestel

Ondertussen zitten we op versie 1.9.0 (08-12-2020).

 

Bugfixes en performance verbeteringen...

 

@Suzy @CarlAtTelenet : Is het mogelijk om voor het einde van 2020 duidelijkheid te verschaffen wat nu volgens Telenet de bedoeling is met registratie van toestellen?

 

Met duidelijkheid bedoel ik dan eigenlijk hoe het (momenteel) zou moeten werken volgens de Telenet policies. Dat het wellicht nu nog niet zo werkt, laat ik even buiten kijf, maar dan weten we waar Telenet naar toe wil en/of wat de opzet is...

 

Vragen die duidelijkheid kunnen verschaffen:

 

1. Dienen Chromecasts geregistreerd te worden als 1 van de 5 toestellen, ook al als er enkel vanaf een geregistreerd device (bv. iPhone) naar gestreamd wordt?

2. Dienen Apple TV's geregistreerd te worden als 1 van de 5 toestellen, ook al als er enkel vanaf een geregistreerd device (bv. iPhone) naar gestreamd wordt?

3. Dient een mobile device (bv. iPhone/iPad/Android gsm) geregistreerd te worden indien de Chromecast en/of Apple TV reeds geregistreerd is? Dus streamen niet op het mobile device, maar enkel op Chromecast en/of Apple TV.

4. Is er al meer duidelijkheid over het aantal te registreren devices?

 

Ik ben heel benieuwd naar jullie reacties!

 

Groet,

Jawi

 

0 Likes
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2247
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

TelenetTV app 1.3.0 registreert Apple TV als toestel

@Jawi onlangs hebben ze de 90 dagen (nadat je toestel pas kon laten vervangen), verwijderd (voor de telenet tv app). Je kan nu dus op elk moment elk toestel vervangen als "vast geregistreerd" dus. Dit maakt het eigenlijk praktisch max 5 simultane toestellen, maar met de vervelende eigenschap telkens te moeten registreren. 

 

Ik ben er vrij zeker van dat ze dit alleen doen omdat dit contractueel verplicht is qua rechten van de zenders. Al zou het wel nog altijd handig zijn om uw vragen beantwoord te zien, natuurlijk.


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes