Indien je werkelijk nog Wiggo hebt, kan je inderdaad besparen door de digicorder binnen te doen.
Ik denk dat je de kost van 35 euro bij omwisselen van Digicorder naar tv-box ook moet zien als een overschakeling van platform. Strikt genomen wens je de baten van het gebruik van de tv-box zonder de lasten. Je kan altijd je vraag aan Telenet stellen, maar ik vrees dat je van een kale reis gaat terugkomen.
De filosofie is dat je met de tv-box zogezegd in de cloud opneemt. Als je geen tv-box hebt, kan je dus ook niet opnemen. Je opmerking zal allicht zijn dat je ook met de Telenet tv app kan opnemen (je kan dit ook met de Yelo app in combinatie met de Digicorder). Beschouw dit als een aanvullende dienst aan je tv-box en niet als een onafhanhankelijke dienst. Trouwens een deel van de maandelijkse huur van de tv-box valt te beschouwen als een opslagkost op de cloud servers van Telenet. Hetgeen overblijft van de Telenet TV app (zonder opnames) is dan vergelijkbaar aan hetgeen je nu hebt met de Yelo app. Misschien zie ik iets over het hoofd (en dat gebeurt wel meer), maar wat wens je meer te bekomen met de Telenet TV app dan met de Yelo app?