Beantwoorden
JeroenV
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Primeur! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! It's your first party!

TelenetTV zonder digicorder of tv-box

Ik kijk momenteel enkel tv via de yelo app. Mijn digicorder staat nog nieuw in de doos en wil deze dan ook gaan inleveren. Nu zou ik graag gebruik willen gaan maken van de nieuwe tv-app. Kan deze ook gebruikt worden zonder tv-box? Dus stel dat ik mijn digicorder inlever, vanaf dat moment heb ik geen decoder meer in mijn bezit. Kan ik dan overstappen op de tv-app in plaats van de yelo app? Zitten er dan nog altijd kosten (35€) aan verbonden om over te stappen? 

0 Likes
3 reacties
Steven-E
Freshman Meesterweter
Berichten: 2589
Jij bent geliefd! Jij bent een pro! Krak 2021 Krak 2022

TelenetTV zonder digicorder of tv-box

Heb je Yugo al bekeken ?

Is wel enkel bedoeld voor klanten die enkel vast internet en TV via de app nodig hebben.

https://www2.telenet.be/nl/producten/yugo/

 

Wel goed kostenplaatje vergelijken. Ik vind Yugo vrij duur voor wat je krijgt.
De data die de app gebruikt telt mee voor je internetvolume.

 

Welke formule heb je nu trouwens?

Tegenwoordig is bij de Wigo formules de huur van de eerste digicorder sowieso inbegrepen.


  Steven-E | Krak
  Ik wil groot zijn in iets kleins
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
JeroenV
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Primeur! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! It's your first party!

TelenetTV zonder digicorder of tv-box

Ik heb yugo bekeken maar is te duur voor wat het is. Zeker aangezien ik geen mobiele telefonie nodig heb. 

 

Ik heb momenteel Whoppa: fiber200, digitale tv, freephone europe. Dat zou ik ook graag zo willen houden. Het voordeel van de decoder inleveren zou dan nog een besparing van 9€ zijn op de huidige 83€ per maand

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5213
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

TelenetTV zonder digicorder of tv-box

Indien je werkelijk nog Wiggo hebt, kan je inderdaad besparen door de digicorder binnen te doen.

 

Ik denk dat je de kost van 35 euro bij omwisselen van Digicorder naar tv-box ook moet zien als een overschakeling van platform. Strikt genomen wens je de baten van het gebruik van de tv-box zonder de lasten. Je kan altijd je vraag aan Telenet stellen, maar ik vrees dat je van een kale reis gaat terugkomen. 

De filosofie is dat je met de tv-box zogezegd in de cloud opneemt. Als je geen tv-box hebt, kan je dus ook niet opnemen. Je opmerking zal allicht zijn dat je ook met de Telenet tv app kan opnemen (je kan dit ook met de Yelo app in combinatie met de Digicorder). Beschouw dit als een aanvullende dienst aan je tv-box en niet als een onafhanhankelijke dienst. Trouwens een deel van de maandelijkse huur van de tv-box valt te beschouwen als een opslagkost op de cloud servers van Telenet.  Hetgeen overblijft van de Telenet TV app (zonder opnames) is dan vergelijkbaar aan hetgeen je nu hebt met de Yelo app. Misschien zie ik iets over het hoofd (en dat gebeurt wel meer), maar wat wens je meer te bekomen met de Telenet TV app dan met de Yelo app?