Beantwoorden
PedroDeAlmeida
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Terugkijk-TV &casten Telenet TV op Android TV lukt niet

Al maanden kan ik niet terug kijken op de telenet app voor Android TV. De app voor Android lukt wel. Ik heb op twee android tv toestellen geprobeerd en op beiden hetzelfde probleem (NVIDIA shield pro en Philips met android TV deze jaar gekocht). Casten van android naar Android tv lukt ook niet. Heeft iemand ook deze probleem of heeft ook een shield pro en dit kan testen, want ik ben bijna 100% zeker dat het probleem ligt bij de app of mijn Telenet tv account.

 

Titel aangepast door Bjarne (Mod) | Originele titel: Telenet TV foutmeldingen op Android TV

0 Likes
5 reacties
kristofDW
Experienced Allesweter
Berichten: 1675
Krak 2021 Krak 2022 Krak Hallo zeg! Wat weet jij niet?

Terugkijk-TV &casten Telenet TV op Android TV lukt niet

@PedroDeAlmeida kan het zijn dat uw toestellen niet op hetzelfde netwerk zijn aangesloten?

Dan kan het zijn dat je ook niet kan casten naar je toestellen.


  KristofDW | Krak
  carpé diem.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
tisniwoar
Experienced Weetjesweter
Berichten: 20
Dag van de Chocolade Say what?! Nog geen reader's digest? :-) A born reader!

Terugkijk-TV &casten Telenet TV op Android TV lukt niet

Welcome to the club! Voor zover ik weet is er nog geen oplossing in zicht voor de foutmeldingen bij o.a. terugkijken, zie deze thread.

0 Likes
PedroDeAlmeida
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Terugkijk-TV &casten Telenet TV op Android TV lukt niet

@kristofDW ik ben op hetzelfde netwerk met beiden toestellen.

Ik ben ook ITer van beroep en dit is 1000% een software probleem.

De app op google tv is niet hetzelfde als op android. 

Dit probleem loopt al van December en vandaag is nog steeds geen oplossing... Dit van een IT bedrijf....

0 Likes
tisniwoar
Experienced Weetjesweter
Berichten: 20
Dag van de Chocolade Say what?! Nog geen reader's digest? :-) A born reader!

Terugkijk-TV &casten Telenet TV op Android TV lukt niet

Ter info, heb net de Telenet TV APP versie 4.34.0 Prod (4.34.23.104) voor 'normale' Android toestellen (de versie die op mijn tablet perfect werkt) via side-loading op de MI Box geïnstalleerd en die functioneert perfect (weliswaar enkel te bedienen met een alternatieve afstandsbediening met muis functie).

Dus 200% zeker een probleem met de Android TV App. Komaan Telenet, doe hier iets aan!!!

0 Likes
Bjarne
Expert Moderator
Berichten: 528
Champagne, lezer van het jaar! Boek alvast het Sportpaleis! Waar zijn die handjes? En wanneer slaap jij?

Terugkijk-TV &casten Telenet TV op Android TV lukt niet

Hey, we hebben net een update gegeven in deze thread waar het over hetzelfde topic gaat. In de toekomst kunnen jullie daar volgen voor verdere updates hierover. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewBjarne | Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes