Beantwoorden
Telefret
Freshman Weetjesweter
Berichten: 14
Twee handen vol! Netjes! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Terugkijk TV doorlopend bekijken

Sinds zo'n 3 dagen hebben wij de nieuwste TV-box. 
Vaak gebruiken wij terugkijk TV of playmore dingen.
Mij is het opgevallen dat ik 2 opeenvolgende programma's niet zo maar kan bekijken. Als het eerste programma bv. zou moeten starten om 17:00u en het start pas om 17:10u, dan is dat op zich geen probleem. Maar dat wil dus zeggen dat het aansluitend programma ook later start en daar wringt de schoen. 
Op zeker moment komt je eerste programma aan het eind van die gele balk die je onderin op het scherm ziet. Dan krijg je de vraag om het volgend programma te bekijken. Als je dan op OK drukt, dan krijg je het volgend programma te zien maar ben je het einde van het vorige programma kwijt.
Dat klopt toch niet? Of doe ik iets fout en moet ik niet op "OK" duwen maar het programma via een andere knop laten doorlopen?

0 Likes
19 reacties
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Terugkijk TV doorlopend bekijken

@Telefret 

Wat is trouwens EPG????

Elektronische Programma Gids.

Voor mijn part ook in het Engels, zelfde afkorting.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Telefret
Freshman Weetjesweter
Berichten: 14
Twee handen vol! Netjes! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Terugkijk TV doorlopend bekijken

Ah! Dan weten we dat ook weeral. Merciekes.
Maar het oorspronkelijke probleem (met de terugkijk toestand)blijft dus wel bestaan! ☹️

Ben ik de enigste die dat probleem voorheeft?

0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Terugkijk TV doorlopend bekijken

@Telefret 

Ben ik de enigste die dat probleem voorheeft?

Wanneer je dit forum regelmatig volgt en alles (min of meer grondig) leest zul je merken dat sedert het wisselen door Telenet van provider die de EPG aanlevert er zeer veel, hoe al ik het noemen, kinderziektes zijn ...


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Telefret
Freshman Weetjesweter
Berichten: 14
Twee handen vol! Netjes! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Terugkijk TV doorlopend bekijken

Weet u ongeveer wanneer ze van aanbieder veranderd zijn?
Ik heb hier namelijk gisteren wat zitten zoeken en lezen en ik heb de indruk dat ik mijn probleem of iets gelijkaardigs reeds in een bericht van 2019 tegengekomen ben. Da's dan toch geen kinderziekte meer..... en telenet doet er dus niks aan???

0 Likes
luc55
Experienced Allesweter
Berichten: 2594
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Terugkijk TV doorlopend bekijken

Raar dat ze op de box dit blijven toepassen

Ik dacht dat ze vanaf  het opgenomen hebben dat alleen programma online latten staan

enkel begin en einde en de rest geknipt

pakt veel extra geheugen voor de server 

daar heeft niemand iets aan

0 Likes