24757
netweters
|
152439
antwoorden
|
20706
vragen
|
Sinds zo'n 3 dagen hebben wij de nieuwste TV-box.
Vaak gebruiken wij terugkijk TV of playmore dingen.
Mij is het opgevallen dat ik 2 opeenvolgende programma's niet zo maar kan bekijken. Als het eerste programma bv. zou moeten starten om 17:00u en het start pas om 17:10u, dan is dat op zich geen probleem. Maar dat wil dus zeggen dat het aansluitend programma ook later start en daar wringt de schoen.
Op zeker moment komt je eerste programma aan het eind van die gele balk die je onderin op het scherm ziet. Dan krijg je de vraag om het volgend programma te bekijken. Als je dan op OK drukt, dan krijg je het volgend programma te zien maar ben je het einde van het vorige programma kwijt.
Dat klopt toch niet? Of doe ik iets fout en moet ik niet op "OK" duwen maar het programma via een andere knop laten doorlopen?
Ah! Dan weten we dat ook weeral. Merciekes.
Maar het oorspronkelijke probleem (met de terugkijk toestand)blijft dus wel bestaan! ☹️
Ben ik de enigste die dat probleem voorheeft?
Ben ik de enigste die dat probleem voorheeft?
Wanneer je dit forum regelmatig volgt en alles (min of meer grondig) leest zul je merken dat sedert het wisselen door Telenet van provider die de EPG aanlevert er zeer veel, hoe al ik het noemen, kinderziektes zijn ...
Weet u ongeveer wanneer ze van aanbieder veranderd zijn?
Ik heb hier namelijk gisteren wat zitten zoeken en lezen en ik heb de indruk dat ik mijn probleem of iets gelijkaardigs reeds in een bericht van 2019 tegengekomen ben. Da's dan toch geen kinderziekte meer..... en telenet doet er dus niks aan???
Raar dat ze op de box dit blijven toepassen
Ik dacht dat ze vanaf het opgenomen hebben dat alleen programma online latten staan
enkel begin en einde en de rest geknipt
pakt veel extra geheugen voor de server
daar heeft niemand iets aan