Beantwoorden
Peter333
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Goed gevonden! It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party!

Terugkijk tv werkt sporadisch

Sinds een paar weken werkt terugkijk tv sporadisch. Het vreemde is dat het vaak overdag wel ging en dan tegen de avond foutmelding VSTP1009, geen internet verbinding. Ook vreemd is dat internet perfect werkt! Alles gereset, geen resultaat. Op het moment dat hij het niet doet heeft de digicoder zowel een intern als extern IP@ resp 192.168.x.x en 10.180.x.x

Mac @ gecheckt voor juiste provisioning alles ok!

 Enig idee hoe dit op te lossen?

Mvg

Peter

0 Likes
4 reacties
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5191
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Terugkijk tv werkt sporadisch

Er gebeuren momenteel nog rare dingen. Ik denk dat er achter  de schermen aan enkele dingen gewerkt wordt waardoor wij zo nu en dan rare fenomenen tegenkomen.

Meer dan het melden aan de klantendienst (via WA of messenger, dan heb je een geschreven spoor) kan je voorlopig niet doen denk ik ...


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Peter333
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Goed gevonden! It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party!

Terugkijk tv werkt sporadisch

Bedankt Stefaan, …. Klinkt niet goed … ik heb het probleem zojuist gemeld via Messenger

Fingers crossed!

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5297
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Terugkijk tv werkt sporadisch

@Peter333waar ik aan denk, veel mensen thuis savonds en bijna niks op tv en veel via internet opnames bekijken en beetje overbelast, is in begin ook soms eens gebeurt.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Peter333
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Goed gevonden! It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party!

Terugkijk tv werkt sporadisch

We hebben dus alles nagekeken en gereset, geunplugged en herconnecteerd wat mogelijk was en initieel bleef het probleem hardnekkig onopgelost. Na een heel aantal weken kwam er verbetering en zijn we nu op een punt gekomen dat het  probleem weg is op beide decoders. Kortom het blijft een mysterie…..
Bedankt voor de reacties en het meedenken.

0 Likes