24767
netweters
|
152538
antwoorden
|
20718
vragen
|
Sinds een paar weken werkt terugkijk tv sporadisch. Het vreemde is dat het vaak overdag wel ging en dan tegen de avond foutmelding VSTP1009, geen internet verbinding. Ook vreemd is dat internet perfect werkt! Alles gereset, geen resultaat. Op het moment dat hij het niet doet heeft de digicoder zowel een intern als extern IP@ resp 192.168.x.x en 10.180.x.x
Mac @ gecheckt voor juiste provisioning alles ok!
Enig idee hoe dit op te lossen?
Mvg
Peter
Opgelost! Ga naar oplossing.
Er gebeuren momenteel nog rare dingen. Ik denk dat er achter de schermen aan enkele dingen gewerkt wordt waardoor wij zo nu en dan rare fenomenen tegenkomen.
Meer dan het melden aan de klantendienst (via WA of messenger, dan heb je een geschreven spoor) kan je voorlopig niet doen denk ik ...
Bedankt Stefaan, …. Klinkt niet goed … ik heb het probleem zojuist gemeld via Messenger
Fingers crossed!
We hebben dus alles nagekeken en gereset, geunplugged en herconnecteerd wat mogelijk was en initieel bleef het probleem hardnekkig onopgelost. Na een heel aantal weken kwam er verbetering en zijn we nu op een punt gekomen dat het probleem weg is op beide decoders. Kortom het blijft een mysterie…..
Bedankt voor de reacties en het meedenken.