24770
netweters
|
152551
antwoorden
|
20720
vragen
|
Ik ben net als vele hier tester geweest van de nieuwe TV box. We hebben allen gratis Play More + Play Sports gekregen en gratis kabel-abonnement.
Dit loopt nu ten einde.
Ik zie op mijn laatste aanrekening dat ze nog Play Sports voor een deel hebben aangerekend. Play More hebben ze nog gecompenseerd. Vorige maand was er geen probleem.
Ik dacht dus dat ze automatisch play more en sports gingen stopzetten na de testperiode en dat we niets moesten betalen.
Ik heb gebeld naar Telenet en ze geven me gelijk. Play Sports kost wordt gecrediteerd en stopt vanaf vandaag op mijn vraag, stopte dus niet automatisch bij mij.
Play more gratis abonnement loopt nog tot 15/5 en dit kon ze ook niet automatisch laten stoppen.
Ik moet op 14/05 zelf bellen naar Telenet om dit op te zeggen, anders loopt dit door en wordt het daarna wel aangerekend!!
Dus let op! Zie dat je play more en sports abonnement niet ongevraagd doorlopen! En kijk of ze al niet iets hebben aangerekend ervoor.
Hier zijn screenshots van mijn aanrekeningen van deze maand en vorige maand
@Cowboy_Henk, wat vervelend dat Play Sports bij jou gewoon is doorgelopen. Maar goed dat je het kon regelen via de klantendienst! Zelf heb ik weet van één andere tester die dit ook heeft voor gehad en daar heb ik even moeten helpen met de rechtzetting.
Het is trouwens normaal dat de klantendienst geen einddatum ziet staan bij je Play More pakket in de systemen. Wel zien ze een einddatum staan voor de promotie periode. Telenet zorgt er (na afloop test periode) achterliggend voor via een IT clean-up dat alle TV-box testers die voorheen geen Play More hadden, het pakket automatisch wordt stopgezet.
Als dit is fout gelopen met Play Sports voor jou, is het natuurlijk wel beter om het zelf even in het oog te houden.
Dus in principe loopt Play More automatisch af en moet ik niks doen?
Klantendienst heeft gezegd dat de gratis periode van play more tot 15/5 mei loopt en dat ik best op 14 /5 bel voor het op te zeggen.
@Cowboy_Henk, klopt, die garantie heeft het project team (achter de test periode van de TV-box) me gegeven en zo heb ik het steeds moeten vertellen aan alle TV-box testers die ernaar vragen.
Het lijkt me wel best, dat je eens de test periode voorbij is, het even nakijkt. Maar puur omdat het bij jou met Play Sports niet correct verlopen is.
ik ben een tv box tester
heb gratis play more en kabel
wel vreemd, ik heb al maanden geen gratis play sport meer
kan iemand dat eens nazien aub?
bedankt
Dat is normaal, @Hans. Play Sports werd voor alle TV-box testers in januari stopgezet, behalve bij testers waar het is fout gelopen zoals bij @Cowboy_Henk het geval was.
leuk om weten dat andere klanten die kortingen niet kregen, terwijl ze wel tester wilden zijn. wil wel eens weten wat de criteria was om tester te mogen zijn. hier whoppa + play + netflix.
wanneer is dat testen nu eindelijk gedaan en gaat die tv box eindelijk naar alle klanten?
Ik heb een WIGO40 abonnement met een digicorder en ik geniet dezelfde korting als jullie. Ik betaal vanaf juni voor Play More € 24,95 en voor Play Sports € 13,95 i.p.v. € 29,95. Momenteel geniet ik nog promo prijzen.
@glennvdaik zou het je graag vertellen, maar we hebben in het verleden op De Netweters al aangegeven dat we geen zicht hebben op alle criteria (omdat er hier ook enkele technische aspecten tussen zaten). Sowieso worden er al sinds half december geen nieuwe TV-box testes meer toegevoegd.
Zodra we weten wanneer de TV-box exact gelanceerd wordt, zullen we dit nieuws delen op het forum. Dan is iedereen op de hoogte.
@Domi1963, de TV-box testers hebben bepaalde kortingen genoten op hun digitale tv product tijdens de testfase. Ze hebben die korting dus met een reden gekregen, gezien ze in het begin (zomer/herfst 2018) een TV-box aan het testen waren die nog wat problemen kon geven.
Klopt! Ik zei enkel maar dat eens ze betalen, ik een zelfde korting geniet. Dat was allesinds niet het geval,bij Proximus... Daar kreeg je geen combinatie korting. En het WIGO systeem met de data pot waar je, in mijn geval, 5 simkaarten kan aan koppelen vind ik ook geweldig en zeker goedkoper dan bij Proximus. Ik zeg het we zijn met 5 en bij Proximus betekende dit om de gebruikers gelijkwaardig te behandelen, dat ik 5 volledige abonnementen moest nemen a 26,99 € het stuk. Dus kan je rekenen? Dus enkel voor het mobiele gedeelte zat ik al,aan 135 € abonnements prijs dan moest je er nog de vaste lijn, de Tv + Netflix, en het internet abo bij rekenen. Ik had een vast kosten plaatje bij Proximus van maandelijks 255 €. Nu bij Telenet betaal ik ongeveer een 60 € minder voor ongeveer het zelfde ( Play More i.p.v. Netflix enz...):smileyhappy:
Was nu ook eens nieuwsgierig en omdat mijn aanrekeningen via domicilering gebeurt toch eens nagekeken.
Blijkt nu dat ik sedert februari geen "compensatie : gratis kabelabonnement" meer heb (9,7565 €)?
Vraag mij nu af waarom ik dit in de eerste plaats gekregen heb en waarom dit nu plots stop gezet werd.
Die compensatie is op dat ogenblik voor alle testers gestopt. Waarom je dat gekregen hebt moet je je niet afvragen.
De enige compensatie die op dat ogenblik nog kon doorlopen voor de TV-box testers was play more en dat is ook bijna gedaan.
Groeten
Ik dacht dat het enkel play more en play sports was die als compensatie afgerekend werden.